Citroen će od sredine sljedeće godine na svojim modelima postaviti novi logo, koji je inspiriran originalom iz 1919. godine, a prvi put ga možemo vidjeti na električnom konceptu Oli. Uz novi logo, tu je i novi slogan „Ništa nas ne pokreće kao Citroen“, a riječ je o desetoj interpretaciji s duplim ševronom u 103 godine postojanja tvrtke. Prvi serijski automobil koji će imati novi logo je novi C3, koji će se pojaviti sredinom sljedeće godine.
A što se tiče koncepta Oli, na prvi pogled izgleda kao da je napravljen od Lego kockica, što nije nimalo loše, a dizajn, ma koliko čudan io, ipak je privlačan. Tu se posebno ističe vjetrobransko staklo koje je postavljeno okomito, a tu su i vrata za pristup stražnjim sjedalima koja se otvaraju u suprotnom smjeru.
Automobil je napravljen od recikliranih materijala, a pokreće ga elektromotor. Težina mu je 1000 kg, a uz prosječnu potrošnju od 10 kWh/100 km, 40 kWh baterija mu omogućuje autonomiju do 400 km. Uz to, punjenje od 20 do 80 % traje 23 minute.
U unutrašnjosti su postavljena četiri zasebna sjedala koja dolaze s isprintanim 3D mrežama umjesto klasičnih naslona, a jednostavno je dizajnirana i instrument ploča koja donosi samo prekidače ventilacije i USB priključak za pametni telefon. Umjesto instrument ploče je ugrađen Smartband koji informacije projicira na vjetrobransko staklo.
Ovo je tek dio stvari koje donosi ovaj zanimljiv koncept, a iz Citroena naglašavaju kako će se uskoro neki od rješenja moći vidjeti i na serijskim automobilima, a vjerojatno će to nešto imati ugrađen i potpuno novi C3.
KOMENTARI