Blaga zatezanje bora za kompaktni SUV Škoda Karoq

Blaga zatezanje bora za kompaktni SUV Škoda Karoq

Škoda je obnovila Karoq koji sada donosi malene vizualne izmjene, dorađeni su motori koji su sada učinkovitiji, a u ponudi su i najnovije sigurnosne tehnologije, kao i one za pomoć vozaču.

40 godina Pande 4×4
I novi Land Cruiser dobiva GR Sport izvedbu
SsangYong priprema novi SUV pod oznakom X200

Škoda Karoq je predstavljena još u svibnju 2017. godine, pa je pravo vrijeme za pomlađivanje ovog modela iz kompaktne klase SUV modela (SUV C). Do sada je Škoda prodala preko 500.000 primjeraka ovog modela, a da je riječ o uspješnom modelu govori i činjenica o tek suptilnim vizualnim promjenama.

2022 Škoda Karoq

2022 Škoda Karoq

Tako je redizajnirani model dulji za 8 mm, no ta razlika se odnosi samo na redizajnirani prednji i stražnji branik, pa tako nema nikakvih razlika u ponudi prostora za putnike ili u prtljažniku, koji ima obujam od 521 litre, odnosno od 1630 litara kada se preklope stražnji nasloni.

2022 Škoda Karoq

2022 Škoda Karoq

Sprijeda Karoq ima redizajnirani branik i nova svjetla koja mogu biti i u LED Matrix tehnologiji, a povećana je i maska motora. Stražnja svjetla sada dolaze u LED tehnologiji i uključuju dinamičke pokazivače smjera. U ponudi je i nova Phoenix Orange boja, a novodizajnirani naplatci su u ponudi u veličinama od 16, 17, 18 i 19 inča. Uz to, Karoq je dobio i novi stražnji krovni spojler većih dimenzija.

2022 Škoda Karoq Sportline

2022 Škoda Karoq Sportline

Što se pogonskih agregata tiče, ponuda započinje s trocilindričnim jednolitrenim turbo benzincem sa 110 KS, koji je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a slijedi 1,5-litreni TSI s četiri cilindra i 150 KS, koji je dostupan s ručnim ili automatskim mjenjačem. Najsnažniji dvolitreni benzinac raspolaže sa 190 KS i serijski dolazi sa 7-stupanjskim DSG automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače.

2022 Škoda Karoq Sportline

2022 Škoda Karoq Sportline

Dvolitreni turbo dizelaš dolazi u izvedbama sa 116 KS i 150 KS, a obje su dostupne s ručnim ili automatskim mjenjačem, a u snažnijoj izvedbi opcijski automatski mjenjač donosi i pogon na sve kotače.

2022 Škoda Karoq

2022 Škoda Karoq

Dorađena je i unutrašnjost koja serijski donosi 8-inčnu digitalnu instrument ploču, a u opciji je ona dijagonale 10,25 inča, poboljšan multimedijski zaslon te trozonski automatski klima uređaj. Sada i suvozačko sjedalo može biti električno pokretano, a koriste se i novi materijali i boje.

2022 Škoda Karoq Sportline

2022 Škoda Karoq Sportline

Karoq je sada, što serijski, što opcijski, opremljen s do 9 zračnih jastuka, sustavima Park Assist, Travel Assist, Crew Protect Assist, Trailer Assist i mnogim drugima. Na tržište obnovljeni Karoq dolazi ”uskoro”, a naknadno ćemo vidjeti koliko će se mijenjati i cijena.

2022 Škoda Karoq i Škoda Karoq Sportline

2022 Škoda Karoq i Škoda Karoq Sportline

KOMENTARI