Audi je predstavio novi Q6 e-tron

Audi je predstavio novi Q6 e-tron

Q6 e-tron je prvi model postavljen na Premium Platform Electric (PPE) platformu, prodaja kreće već ovog mjeseca, no prve isporuke kupcima će biti tek na jesen.

Predstavljena je četvrta generacija kompaktnog Audija A3 Sportback
Audi je predstavio novi Q5 Sportback i SQ5 Sportback
Karavan iz snova: Audi RS 6 Avant 2020

Audi je predstavio novi električni SUV Q6 e-tron koji donosi poznati e-tron dizajn i u ovu klasu. On će biti postavljen na potpuno novu Premium Platform Electric (PPE) platformu, a dolazi i s novorazvijenom baterijom kapaciteta 100 kWh bruto, odnosno 94,9 kWh neto, a ona bi trebala omogućiti autonomiju do 625 km. Serijski dolazi s podrškom punjenja od 270 kW, no ne brinite, u Hrvatskoj sigurno nećete puniti ovom brzinom, jer tako snažne punionice kod nas ne postoje. A kad bi postojala, onda bi pri maksimalnom kapacitetu punjenja za 10 minuta napunili bateriju za dodatnih 255 km autonomije.

Q6 e-tron će za pogon koristiti elektromotor koji razvija snagu od 285 kW/388 KS, što mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 210 km/h.  SQ6 e-tron će pak pokretati elektromotor koji razvija snagu od 380 kW/517 KS, a on će ubrzavati do stotke za 4,3 sekunde, dok će na ovoj izvedbi maksimalna brzina biti ograničena na 230 km/h.

Obje izvedbe dolaze s pogonom na sve kotače, a već je najavljeno kako kasnije stižu i dvije izvedbe s pogonom samo na stražnje kotače. Od toga će jedna biti početni i najjeftiniji model, dok će druga nuditi veću autonomiju s jednim punjenjem.

Iako možda na prvi pogled ne djeluje tako, ali Q6 e-tron je dug 4771 mm, širok 1993 mm i visok 1648 m,. Dok mu je međuosovinski razmak dug 2899 mm. To omogućuje prostranu unutrašnjost i prtljažnik od 526 litara, a u ponudi će biti isključivo izvedba s 5 sjedala.

Unutrašnjost donosi dva zaslona – 11,9-inčne digitalne instrumente i 14,5-inčni multimedijski sustav, a na potonjem se podešava i klimatizacija, što nam se nikako ne sviđa. Također, na vrata su prebačene mnogobrojne funkcije jedna blizu druge, a svima se, izuzev podizačima stakala, upravlja dodirom. A to znači često pritiskanje krive funkcije.

Već su poznate i cijene u Njemačkoj gdje Audi Q6 e-tron starta od 74.700 eura, dok Audi SQ6 e-tron starta od 93.800 eura.

KOMENTARI