Audi je predstavio novi Q5 Sportback i SQ5 Sportback

Audi je predstavio novi Q5 Sportback i SQ5 Sportback

Audi proširuje svoju ponudu modela s novim coupe SUV-om Q5 Sportback, kao i njegovom sportskom izvedbom SQ5 Sportback.

Nova faca u Q obitelji: Audi Q8
Audi najavljuje novu A6 limuzinu
Audi e-tron GT concept

Q5 Sportback i SQ5 Sportback su dva novopredstavljena Audi modela koji proširuju ponudu SUV-ova ovog proizvođača, a dolaze s privlačnijim izgledom nego prethodnici. I bez obzira na svoje kupeovske linije nude dovoljno prostora za putnike, ali i za prtljagu. Tako Q5 Sportback nudi prtljažnik od 515 litara, odnosno 1415 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima, dok SQ4 Sportback nudi prtljažnik od 470 litara, odnosno 1388 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima, dok je kapacitet vuče 2400 kg.

Vanjski izgled je dostupan u dvije izvedbe – exterior advanced i S line, dok SQ5 Sportback dolazi s vlastitim vanjskim uređenjem. S line eksterijer i S model imaju veće prednje usisnike zraka i sportskiji stražnji difuzor. Singleframe je okružen okvirom u izgledu kroma u mat antracit boji (vanjska linija S) i mat srebrnoj boji (model S). Naravno, tu je još mnogo detalja koji se razlikuju. Unutrašnjost donosi Audi MMI panoramski zaslon, kao i MMI suvozački zaslon. Osim toga, koriste se održivi materijali, a kupci će moći prilagođavati mnogobrojne kombinacije kako bi unutrašnjost uredili kako njima odgovara.

Novi model je postavljen na Premium Platform Combustion (PPC) platformu, a dolazi s MHEV blagohibridnim 48-voltnim sustavom. Novi generator pogonskog sklopa (PTG) stvara dodatni okretni moment do 230 Nm i 18 kW (24 PS). Štoviše, električni sustav od 48 volti omogućuje korištenje električnog kompresora klima uređaja. To osigurava da klima uređaj nastavlja raditi punom snagom, održavajući ugodnu unutarnju temperaturu čak i kada je motor isključen, kao što je vožnja uzastopno ili na crvenom svjetlu.

Litij-ionska baterija za vozila s MHEV plus može se pohvaliti kapacitetom pohrane od 1,7 kWh. Primarna funkcija pokretača alternatora s remenom (BAS) je pokretanje motora i opskrba električnom energijom akumulatora. BAS omogućuje dugotrajnu električnu vožnju, rasterećuje motor s unutarnjim izgaranjem i pomaže smanjiti potrošnju. Tijekom kočenja BAS vraća energiju u bateriju (rekuperacija) s do 25 kW snage. Kasnije stižu i plug-in hibridne izvedbe.

Tri osnovna motora pokreću novi model, a riječ je o dvolitrenom TFSI motoru sa 150 kW/204 KS i 340 Nm okretnog momenta i pogonom na prednje kotače, dok je quattro pogon dostupan uz nadoplatu. Tu je i dvolitreni TDI sa 150 kW/204 KS i 400 Nm okretnog momenta koji je dostupan samo s quattro pogonom na sve kotače, dok je top model SQ5 Sportback kojeg pokreće trolitreni V6 TFSI s 270 kW/367 KS i s okretnim momentom od 550 Nm. Svi dolaze isključivo u kombinaciji s automatskim S tronic mjenjačem, a najavljene su i cijene u Njemačkoj koje startaju od 54.800 eura.

KOMENTARI