Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio za 2020. godinu postaju još napredniji

Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio za 2020. godinu postaju još napredniji

Redizajnirani Giulia i Stelvio Quadrifoglio dolaze s novim multimedijskim sustavom i njegovim novim dizajnom, ali i razinu 2 autonomne vožnje, uz već poznati 510 KS snažan Bi-turbo V6 motor.

Novi Alfa Romeo Milano će premijeru imati 10. travnja
Kupite automobil Bitcoinom i s drugim kriptovalutama
2022. je bila prekretnica za Alfa Romeo

Nakon što su nedavno predstavljene obnovljene verzije Giulije i Stelvia, sad je na red došlo i predstavljanje njihovih sportskih izvedbi koje dolaze pod već svima poznatim imenom Quadrifoglio. Iako su vizualne promjene malene, najviše promjena se napravilo u unutrašnjosti, ali i na sigurnosnim sustavima.

Tako sada oba modela dolaze s ADAS sustavom (Advanced Driver Assistance Systems) koji je razvijen u suradnji s tvrtkom Bosch, te sada oba modela nude autonomnu vožnju 2. razine. Tako serijski u Giuliji i Stelviju dolaze sljedeći sustavi: Sustav za zadržavanje prometne trake, Sustav za aktivno otkrivanje mrtvog kuta, Aktivni tempomat, Sustav za prepoznavanje znakova i inteligentnu regulaciju brzine, Sustav za pomoć u prometnoj gužvi i na autocesti i Sustav za prepoznavanje umora kod vozača.

Pod poklopcem motora se nalazi poznati 2,9-litreni Bi-Turbo V6 motor koji raspolaže sa snagom od 510 KS i ima 600 Nm okretnog momenta koji je dostupan pri 2.500 okretaja. Uparen je s 8-brzinskim automatskim mjenjačem, a pogon je kod Giulije na stražnje kotače, dok je kod Stelvia na sve kotače. Tu su i aktivni ovjes i Alfa Active Aero, ali i Alfa DNA Pro kotačić za izbor vrste vožnje.

U unutrašnjosti nas čeka puno više novosti, a to su novi volan i ručica mjenjača, dotjerana središnja konzola s više pretinaca za sitnice, a uz doplatu je moguće izabrati i crvene ili zelene pojaseve. Tu je i novi 8,8-inčni multimedijski zaslon osjetljiv na dodir koji dolazi s redizajniranim sučeljem, ali i posebnim izbornikom koji prikazuje razne informacije o motoru i automobilu.

Tvrtka Mopar je pak već pripremila i novu liniju dodatne opreme za oba modela. Tako se za još bolji zvuk brine Akrapovič ispušni sustav, a za izgled se brinu blistava stražnja svjetla i posebne boje karoserije. Dostupna je i prednja maska s ”V” umetkom, kao i kućišta vanjskih retrovizora i stražnji spojler koji su napravljeni od karbonskih vlakana.

Kad stignu na ljeto, cijena za Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio bi trebala startati ispod 800.000 kuna, dok bi cijena za Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio trebala startati od oko 870.000 kuna.

KOMENTARI