70. rođendan proslavljen predstavljanjem prve elektrificirane Corvette E-Ray

70. rođendan proslavljen predstavljanjem prve elektrificirane Corvette E-Ray

Chevrolet je predstavio hibridnu Corvettu E-Ray, i to na 70. rođendan ovog modela, a riječ je o prvoj elektrificiranoj izvedbi ovog modela.

Nova GARAŽA je na svim kioscima: crossover ili klasični gradski automobil, prvi test nove Suzuki Vitare, kako postaviti visokoprotočni filtar
Kad se spoje prošlost i sadašnjost: 1977 Chevrolet K5 Blazer-E koncept
General Motors najavio povratak u Europu, ali samo s električnim vozilima

Točno 70 godina nakon što je Corvette debitirala na Motorami u New Yorku, Chevrolet je predstavio prvu elektrificiranu Corvettu. Nova Corvette E-Ray dostupna je u coupe i cabriolet izvedbi, a ova je izvedba ujedno i najbrža serijska Corvette u povijesti.

Ubrzanje od 0 do 60 mph (0-96 km/h) traje 2,5 sekundi, dok četvrt milje prolazi za 10,5 sekundi. A za to je zaslužan 6,2-litreni LT2 Small Block V8 koji razvija snagu od 364 kW/495 KS i nudi okretni moment od 639 Nm koji pokreće stražnje kotače, dok električni motor razvija snagu od 118 kW/160 KS i nudi okretni moment od 170 Nm pokreće prednje kotače, a uparen je s 1,9 kWh baterijom koja je ugrađena između sjedala. Ukupna snaga sustava je 482 kW/655 KS.

Corvette E-Ray dolazi s pametnim eAWD pogonom na sve kotače koji konstantno „uči“ i očitava površinu ceste, a sve kako bi vozaču omogućio što bolje performanse. Tako ako su trenutno uvjeti slabijeg prianjanja, automatski se većina snage prenosi na prednje kotače kako bi se auto bolje stabilizirao.

Tu su i neke dodatne značajke koje ovaj model nudi, kao što je Stealth Mode, odnosno električni način rada do brzine od 45 mph (72 km/h), tu je i standardni Magnetic Ride Control 4.0 s tri različite postavke ovjesa, standardno dolazi s Brembo Carbon Ceramic kočionim sustavom, kao i 20 i 21-inčnim aluminijskim naplatcima s cjelogodišnjim gumama Michelin Pilot Sport.

Što se tiče izgleda, kupcima je na izbor četiri dizajna aluminijskih naplataka i čak četrnaest boja karoserije, od koje su i tri nove – Riptide plava, Seawolf siva i Cacti. U su i opcijske pruge na karoseriji, a tu je i potpuno nova Artemis Dipped unutrašnjost sa zelenim tonovima. No može se birati između sedam boja unutrašnjosti, tri vrste sjedala i dva paketa detalja od karbonskih vlakana.

Corvette E-Ray u prodaju kreće uskoro, a početna cijena za 1LZ coupe je 104.295 USD (oko 96.796 eur), dok je početna cijena za 1LZ cabrio 111.295 USD (oko 103.293 eur). Proizvodnja će se odvijati u GM-ovoj tvornici Bowling Green Assembly u Kentuckyju u SAD-u. Iako Chevrolet službeno ne posluje u Europi, Corvette modeli se i dalje službeno prodaju, pa je vjerojatno kako će i ova izvedba stići na stari kontinent.

KOMENTARI