Volkswagen je predstavio Golf R, dosad najsnažniju serijsku izvedbu ikada, a novi model donosi i zanimljive novosti, ali i promjene u dizajnu u odnosu na klasičnu izvedbu. Tako već na prvu u oči upadaju novi 19-inčni aluminijski naplatci, kao i IQ Matrix LED prednja svjetla.
Tu su i novi prednji i stražnji branik, a straga je ugrađen i veliki difuzor, kao i četiri ispušne cijeni, a u dodatnoj opremi je i Akrapovič ispušni sustav. Na vrhu stražnjeg dijela je i veliki spojler, a ugrađeni su i aerodinamičniji pragovi.
Ovjes je dodatno ukrućen i spušten za 20 mm, a Golf R nudi vozaču 6 načina vožnje – Comfort, Sport, Race, Individual, Special i Drift. Potonje dvije su i najzanimljivije jer postavka Special je optimizirana za vožnju na stazi i to Nürburgringu, a u postavci Drift pogon se prebacuje na stražnje kotače, pa zabava može početi.
A zabavu će zasigurno osigurati turbo benzinski motor, i to dvolitreni TSI koji razvija maksimalnu snagu od 320 KS i ima 420 Nm okretnog momenta, a uparen je sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjačem. Navodno će u SAD-u biti ponuđena i izvedba s ručnim mjenjačem, dok je u Europi neće biti. Pomalo čudno, ali vidjet ćemo što će na kraju biti.
Pogon je 4Motion na sve kotače, a tu je i Torque Vectoring sustav za brže prolaske kroz zavoje i za agilniju vožnju. Maksimalna brzina ovog modela je 250 km/h (opcionalno i 270 km/h), a za ubrzanje do stotke mu treba 4,7 sekundi.
U unutrašnjosti se ističu sportska sjedala presvučena Nappa kožom i s plavim detaljima koji se nastavljaju na plavo ambijentalno svjetlo, a tu je i sportski grijani upravljač. Ispred vozača se nalazi digitalna instrument ploča, dok je na vrhu središnje konzole 10-inčni infotainment sustav s Discover Pro navigacijom.
Volkswagen još nije obznanio točan početak prodaje, kao ni cijenu, no njemački novinari procjenjuju kako bi početna cijena trebala tamo biti ispod 50.000 EUR, odnosno ispod 380.000 kuna.
KOMENTARI