Stigla je peta generacija Toyote RAV4

Stigla je peta generacija Toyote RAV4

Samopunjivi hibridni pogonski sklop s benzinskim motorom od 2,5 litre Dynamic Force daje 218 KS za izvedbu s pogonom na prednje kotače odnosno 222 KS za pogon na sve kotače

Što kažete na Porsche Cayenne sa 680 KS i 40 km dosega na struju
Specijalna edicija Honda CR-V S Plus
U Zagrebu predstavljena nova Toyota Corolla Trek

Davne 1994. godine predstavljena je prva Toyota RAV4, kroz četiri generacije popularni SUV model prodan je u 8,5 milijuna primjeraka u cijelom svijetu, a u 2017. godini bio je najprodavaniji SUV i četvrti najprodavaniji model ukupno, s prodajom od 810.953.

Osim potpuno novog dizajna i po prvi put korištenja nove Toyotine platforme GA-K na nekom SUV-u, RAV4 donosi i velika poboljšanja performansi, niže težište, značajno kruću konstrukciju (za 57%), veće sposobnosti i naglasak na sigurnosti. Oblik i potpuno novi bočni smještaj spremnika goriva ispred stražnje osovine donosi bolju upravljivost i stabilnost. Njegova se masa ravnomjerno prenosi na sve kotače, što se očituje u mirnom ponašanju vozila na cesti. Optimalna raspodjela težine je postignuta ne samo u raspodjeli naprijed-natrag (59/41) nego i lijevo-desno.

Nadalje, odziv električnog servo upravljača je poboljšan pomicanjem elektromotora sa stupa upravljača na zupčastu letvu. Rezultat je veća linearnost porasta ulaznog momenta i manje naprezanje krakova upravljača čime vozač dobiva bolji, izravniji osjećaj kako se upravljanje otežava te je održavanje putanje vozila u skretanju značajno preciznije.

Uz vrhunsku upravljivost, udobnost u vožnji, prostranu unutrašnjost te najveći prtljažnik u klasi (580 litara prema VDA bez pomicanja sjedala) novi RAV4 ima snažan i privlačan izgled s nižim obrisima krova i poklopca motora te veću odignutost od tla. Osim što pruža više prostora i udobnosti, putnička kabina se odlikuje izuzetnom kvalitetom i svekolikom završnom obradom.

Novi RAV4 prva je Toyota opremljena dodatnim funkcijama u okviru sustava Toyota Safety Sense koje povećavaju korištenje naprednih tehnologija radi sprječavanja nesreća i pružaju vozaču veću pomoć. Druga generacija Toyota Safety Sense uključuje dvije nadograđene izvedbe sustava predsudarne zaštite s prepoznavanjem pješaka (PCS w/PD), inteligentnog prilagodljivog tempomata (iACC), upozorenja za nenamjerno prestrojavanje sa zakretanjem upravljača (LDA w/SA), čitanja prometnih znakova (RSA) i automatskih dugih svjetala (AHB). Povrh toga, uvedena je i nova funkcija praćenja kolničkih crta (Lane Trace Assist – LTA) koja vozaču pruža dodatnu pomoć.

Srce automobila je samopunjivi hibridni pogonski sklop, a bira ga većina kupaca u zapadnoj Europi (85 posto u 2018.). Novi hibrid s benzinskim motorom od 2,5 litre Dynamic Force, koji daje 218 KS za izvedbu s pogonom na prednje kotače, odnosno 222 KS za pogon na sve kotače, čini RAV4 još privlačnijim kupcima zahvaljujući dodatnoj snazi, sjajnom odzivu i učinkovitosti, s najmanjom potrošnjom i emisijom ispušnih plinova u segmentu. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 8,1 sekundu. Prethodni RAV4 nudio je 197 KS (145 kW).

Sustav pogona na sve kotače sveobuhvatno je unaprijeđen kako bi se postigla sposobnost „vožnje po bilo kakvoj cesti”. Električni pogon na sve kotače (AWD-i) novog RAV4 Hybrida je rekonstruiran i poboljšan kako bi osiguravao puno jače performanse u otežanim uvjetima uz odlična vozna svojstva na skliskom kolniku.


Pogonski sklopovi i performanse Toyote RAV4 u ponudi na hrvatskom tržištu:
– RAV4 2.5 VVT-i Hybrid Dynamic Force, 2487 cm3
218 KS (160 kW) kombinirano
E-CVT mjenjač
Pogon 2WD ili AWD
Početna cijena: od 265.900 kn

– RAV4 2.0 benzinski, 1987 cm3
175 KS (129 kW)
ručni mjenjač sa šest stupnjeva ili Direct Shift CVT
Pogon 2WD ili AWD
Početna cijena: od 229.900 kn

U posebnoj ponudi, prvi kupci Toyote RAV4 na poklon će dobiti bogati paket originalne opreme, a ponuda je ograničena.

KOMENTARI