Predstavljena deveta generacija Toyote Hilux, a po prvi puta je dostupna i u električnoj izvedbi

Predstavljena deveta generacija Toyote Hilux, a po prvi puta je dostupna i u električnoj izvedbi

Nova Toyota Hilux u Europskoj uniji dolazi u hibridnoj i električnoj izvedbi, dok benzinski i dizel motori ostaju u ponudi samo u istočnoj Europi.

Prve teaser fotografije potpuno novog Renaulta 4
Alpine najavljuje električnu revoluciju, ali i dolazak na tržište SAD-a
Novi CLA u hibridnoj i električnoj izvedbi

Legendarni model Toyote, pick-up Hilux je upravo predstavljen u svojoj devetoj generaciji koja donosi mnogo novosti. A osim novog izgleda, Hilux po prvi puta dobiva potpuno električnu izvedbu, koja će se nuditi u Europskoj uniji uz 48 V hibridnu izvedbu, dok su benzinska i dizel izvedba namijenjene samo istočnoeuropskim tržištima.

Hilux dolazi s novim dizajnom, a tu se ističu tanja prednja svjetla koja su postavljena poprilično visoko, a same dizajnerske linije su prilično ravne. Bočno je izgled karakterističan za ovakav tip automobila, dok su stražnja svjetla standardno postavljena u kutove karoserije. Osim toga, sve izvedbe dobivaju novu stražnju stepenicu, kao i redizajniranu bočnu stepenicu.

No novost je i što će biti dostupna samo jedna veličina kabine – dvostruka, odnosno Double Cab, jer kupci to traže, a potražnja za drugim izvedbama je jako mala. Baterija električne izvedbe tako da su terenske mogućnosti ostale iste, odnosno sve izvedbe Hiluxa mogu voziti u vodi do dubine od 700 mm.

48 V hibridni pogonski sustav će biti glavna ponuda na EU tržištu i jednak je trenutačnom sustavu koji se ugrađuje u aktualnu generaciju Hiluxa. Može se pohvaliti nosivošću od jedne tone, a može vući prikolicu težine do 3500 kg. Električna izvedba ima nosivost od 715 kg, dok može povući prikolicu težine do 1600 kg.

Električna izvedba dolazi s pogonom na sve kotače i baterijom kapaciteta 59,2 kWh, koja bi trebala omogućiti doseg do 240 km, a Toyota je ciljala za najbolje mogućnosti punjenja u klasi, koje će smanjiti vrijeme dok vozilo mora stajati.

Unutrašnjost je dizajnirana u stilu novog Land Cruisera i dolazi s 12,3-inčni zaslon instrumenata, dok središnji multimedijski zaslon dolazi u veličinama do 12,3 inča. Sve kontrole za pogon na sva četiri kotača i terensku vožnju centralno su grupirane radi lakšeg rukovanja, a sada je dostupan i bežični punjač za mobitele, a dostupni su i USB priključci straga. A ovo je i prvi Hilux koji je opremljen s električnim servo upravljačem.

Toyota je najavila i Hilux na vodikove gorivne ćelije, a ta izvedba se očekuje 2028. godine, dok proizvodnja novog Hilux kreće početkom sljedeće godine, s dolaskom na tržište tijekom proljeća 2026. Cijene će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI