Škoda nikako da pogodi s modelom koji se smješta između manje Fabije i veće Octavije, pa nakon neuspješnog modela Rapid, ni njegov nasljednik Scala nije doživio gotovo nikakav uspjeh. Gledajući prodajne brojke, riječ je o najneuspješnijem Škodinom modelu protekle godine. No Kamiq nema takvih problema, jer je ipak SUV pa se prodaje sam od sebe.

2024 Škoda Scala
Oba su modela bazirana na MQB A0 platformi, a od sada dolaze samo s benzinskim motorima. Početak ponude čini 1,0-litreni TSI motor s 95 KS i 5-stupanjskim mjenjačem, odnosno izvedba sa 115 KS koji je dostupan sa 6-stupanjskim ručnim ili DSG automatskim mjenjačem.

2024 Škoda Scala
Top ponudu čini 1,5-litreni turbo benzinski motor koji razvija snagu od 150 KS, koji je također dostupan sa 6-stupanjskim ručnim ili s DSG automatskim mjenjačem, a on dolazi s tehnologijom deaktivacije cilindara kada nisu potrebni, a sve kako bi se smanjila potrošnja.

2024 Škoda Kamiq
Što se izgleda tiče, najveće su promjene sprijeda, gdje su oba dobila malo promijenjen izgled svjetala koja su sada dostupna i u LED Matrix tehnologiji, nova je i maska, kao i branik. Malenih promjena ima i na stražnjim svjetlima i branicima, kao i na aluminijskim naplatcima koji idu do veličine od 18 inča.

2024 Škoda Kamiq
Unutrašnjost donosi serijsku 8-inčnu digitalnu instrument ploču, a u opciji je ona dijagonale 10,25 inča. Također, multimedijski zaslon od 8,25 inča je serijski, dok je u opciji onaj od 9,2 inča. Promjene su i na komandama automatskog klima uređaja, koji je, na sreću, još uvijek odvojen od multimedije.

U ponudi će biti tri paketa opreme – Essence, Selection i Monte Carlo, a redizajnirane izvedbe uskoro stižu u salone po još nepoznatim cijenama.


KOMENTARI