Peugeot obnovio čitavu gamu modela 508

Peugeot obnovio čitavu gamu modela 508

Redizajnirani modeli 508 donose novu prednji izgled, dorađenu grafiku stražnjih svjetala, a bit će dostupan u benzinskim, dizel i plug-in hibridnim izvedbama, uključujući i sportsku Peugeot Sport Engineered izvedbu.

Škoda Kodiaq i u sportskoj RS izvedbi
40 godina Pande 4×4: posebna izvedba 4×40° Limited Edition u 1983 primjerka
Dobiva li Suzuki Jimny produženu karoseriju i hibridni pogon?

Druga generacija Peugeota 508 bila je predstavljena 2018. godine, pa je pravo vrijeme za osvježenje ovog modela. Od kada se pojavio, privlačio je svojim izgledom i siluetom, bilo u limuzinskoj, bilo u karavan izvedbi. Sada dolazi s novim prednjim dijelom koji uključuje tanka Matrix LED svjetla koja dolaze serijski u svim izvedbama, a tu je i veća prednja maska koja se širi na branike, kao i na modelima 3008 i 5008.

Stražnja su svjetla dobila novu grafiku i dinamičke pokazivače smjera, novi su i aluminijski naplatci Epherra veličine 18 inča, a kupci će sada moći birati između sedam boja karoserije od kojih su tri nove – Okenite bijela, Eclipse plava i Titanium siva, dok je sada Selenium siva boja dostupna na svim izvedbama.

Unutrašnjost donosi poznati Peugeotov i-Cockpit s digitalnom instrument pločom i 10-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom koji je blago okrenut prema vozaču. Tu su i već dobro poznate klavirske tipke prečaca, a nov je i dio oko automatskog mjenjača. Istovremeno je moguće povezati dva mobitela putem Bluetootha, a tu je i opcija glasovnog upravljanja koje započinjete s naredbom „Ok Peugeot“.

Peugeot 508 je dostupan s 1,2-litrenim trocilindričnim benzinskim motorom sa 130 KS te s 1,5-litrenim turbo dizel motorom s četiri cilindra, također snage 130 KS, a oba su motora uparena s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Novost u ponudi je 180 KS snažan plug-in hibridni sustav koji se pridružuje već poznatom plug-in hibridnom sustavu s 225 KS, a u ponudi je i dalje Peugeot Sport Engineered (PSE) izvedba koja ima snagu od 360 KS i pogon na sve kotače.

Plug-in hibridne izvedbe dolaze s 12,4 kWh baterijom i standardnim jednofaznim punjačem od 3,7 kW, dok je u opciji jednofazni punjač od 7,4 kW (serijski za PSE izvedbu). Punjenje baterije traje između malo više od 7 sati, pa do sat i 40 minuta na najsnažnijem punjaču.

Peugeot je u redizajnirani 508 ugradio i niz sigurnosnih sustava, kao i sustava pomoći vozaču, kao što se i očekuje od automobila ove klase. Cijena još nije objavljena, no zna se kako će redizajnirani Peugeot 508 na tržište stići ovo ljeto, a proizvodit će se u Francuskoj.

KOMENTARI