Hyundai predstavio električni Ioniq 6, a obećava autonomiju od 610 km

Hyundai predstavio električni Ioniq 6, a obećava autonomiju od 610 km

Hyundaijev najnoviji električni model je aerodinamična limuzina koja bi, barem prema tvrdnji Hyundaija, trebala imati autonomiju od 610 km, zahvaljujući aerodinamičnoj karoseriji i 77,4 kWh bateriji.

Hyundai je najavio i obnovljeni Ioniq 6
Zatezanje bora za Mercedes-Benz CLA i CLA Shooting Brake, kao i njihove nabrijane AMG izvedbe
Porsche je predstavio potpuno novu generaciju Panamere

Hyundai je konačno objavio više podataka o novoj električnoj coupe limuzini, odnosno o elektrificiranom ‘streamlineru’, kako je nazivaju u Hyundaiju. No ono što Hyundai najviše ističe s ponosom je autonomija do 610 km po WLTP-u, kao i mogućnost višestrukog punjenja 400V/800V. Postavljen je na E-GMP platformu i nudi međuosovinski razmak dug 2950 mm, kako bi povećao prostranost za putnike, dok je dužina vozila 4855 mm. Sa širinom od 1880 mm i visinom od 1495 mm, riječ je o modelu koji izgleda široko i nisko, a vozi se na 18 ili 20-inčnim aluminijskim naplatcima.

Ioniq 6 će biti dostupan s nizom pogonskih motora i paketa baterija, a već spomenuta 77,4 kWh baterija se može kombinirati s dva elektromotora u kombinaciji sa stražnjim pogonom ili pogonom na sve kotače. U slučaju pogona na sve kotače, snaga motora je 239 kW/325 KS, a pritom se nudi i 605 Nm okretnog momenta, a ovoj izvedbi za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 5,1 sekundu.

Ioniq 6 E-GMP arhitektura može podržati 400-V i 800-V infrastrukturu punjenja, s 800-V punjenjem kao standardom; može primiti punjenje od 400 V bez potrebe za dodatnim komponentama ili adapterima. S punjačem od 350 kW, IONIQ 6 se može napuniti od 10 posto do 80 posto u samo 18 minuta. No takav punjač treba ipak i pronaći, a iznimno su rijetki.

Modularna instrument tabla kombinira 12-inčni infotainment dodirni zaslon i 12-inčnu digitalnu instrumentnu ploču. Infotainment sustav IONIQ-a 6 pruža mapiranje radijusa putovanja u stvarnom vremenu na temelju trenutnog stanja napunjenosti. Povezane automobilske usluge sustava također pomažu u traženju i planiranju najbolje rute koja uključuje stanicu za punjenje na putu. Dostupna je podrška za višestruku Bluetooth vezu, tako da se dva uređaja mogu upariti istovremeno — jedan za telefonske pozive i jedan za streaming glazbe. Osam zvučnika sustava Bose, uključujući subwoofer, strateški su raspoređeni po cijelom vozilu za visokokvalitetno iskustvo slušanja. Navigacijski sustav dolazi s ažuriranjima Bluelink Infotainment/ažuriranja karte.

Unutrašnjost IONIQ-a 6 posebno je razvijena kako bi služila kao udobno i personalizirano skrovište. Dvobojna ambijentalna rasvjeta omogućuje vozaču da prilagodi izgled i dojam unutarnje kabine odabirom iz spektra od 64 boje i šest unaprijed odabranih tema. Način ‘Speed Sync Lighting’ dodaje emocije iskustvu vožnje mijenjajući svjetlinu unutarnjeg osvjetljenja na temelju brzine vozila. Opcijska Relaxation Comfort sjedala u prvom redu promoviraju opuštanje jednostavnim podešavanjem kuta sjedala. Osim toga, sva sjedala posebno su proizvedena za potpuno električne modele i približno su 30 posto tanja od onih u drugim konvencionalnim modelima, pružajući više prostora za putnike. Dostupna su četiri USB priključka tipa C i jedan USB priključka tipa A, kako bi se poboljšala udobnost korisnika.

Novi Ioniq 6 će biti dostupan u 12 boja karoserije i četiri boje unutrašnjosti, a proizvodnja bi trebala započeti u trećem kvartalu ove godine, a kada će točno stići na tržište bit će objavljeno naknadno, kao i sama cijena ove nove električne coupe limuzine.

KOMENTARI