Prva generacija Škode Fabije je bila predstavljena 1999. godine, i odmah je postigla veliki uspjeh, a bila je ponuđena u čak tri karoserijske izvedbe – kao standardna kombi limuzina s pet vrata, kao karavan, ali i kao limuzina. Da, da, tada su limuzine još uvijek bile in, pa je i taj model postigao kakav-takav uspjeh, no nedovoljan da bi stigla i druga generacija takvog karoserijskog oblika.

Škoda Fabia Combi prve generacije
No s drugom generacijom Fabije, i dalje je u ponudi njena karavan inačica pod imenom Combi, koja je i dalje pružala zavidnu prostranost u malenim dimenzijama, pa se uspjeh nastavlja, no s trećom generacijom, koja je predstavljena 2014. godine, iako skladnije dizajnirana od prethodnika, Fabia Combi polako gubi na potražnji.

Škoda Fabia Combi druge generacije
No nije problem u ponudi prostora ili kvaliteti, već jednostavno što takva karoserijska izvedba više nije zanimljiva. Posebice od 2019. godine, kada je predstavljen gradski SUV Kamiq. Sjetimo se, isto se dogodilo i s novom generacijom Renault Clija, koji se također neće na tržištu naći u karavan izvedbi, već kupci radije biraju gradski SUV Captur.

Škoda Fabia Combi treće generacije
Nekoliko je već puta bilo šuškanja o tome kako će se i četvrta generacija Fabije ponuditi u Combi izvedbi, izgleda kako sve strože norme oko emisija CO2 tjeraju proizvođače na mnogostruke uštede, pa se tako jednostavno više neće nuditi automobili koji ne donose veliku financijsku dobit, a ovo je samo početak takvih ”kresanja” troškova.
KOMENTARI