Pred vama je prvi serijski Mercedes-AMG model koji dobiva i hibridni pogon, a pritom koristi i mnoge tehnologije iz Formule 1. Riječ je o dugoočekivanom Mercedes-AMG GT 63 S E Performance modelu koji oduševljava u svakom pogledu.
Pokreće ga 4,0-litreni V8 twin-turbo motor koji je kombiniran s elektromotorom na stražnjoj osovini, a razvija maksimalnu snagu od 620 kW/843 KS i okretni moment od 1010 do 1470 Nm. Ovaj model posjeduje i AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače s potpuno promjenjivom raspodjelom okretnog momenta i Drift režimom rada. Mjenjač je automatski AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Sve navedeno omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,9 sekunde, dok je maksimalna brzina ovog modela 316 km/h.
Ugrađena baterija ima kapacitet od 6,1 kWh, 70 kW kontinuirane snage i na deset sekundi može generirati vršnu snagu od 150 kW. Niska masa od samo 89 kilograma omogućuje vrlo visoku gustoću snage od 1,7 kW/kg. Punjenje se provodi preko 3,7 kW ugrađenog AC punjača, na punionici, wallbox sustavu ili kućnoj utičnici. Baterija je projektirana za brzu isporuku i povlačenje snage, a ne za najveći mogući doseg. Ipak, električni domet od 12 kilometara omogućuje praktičan operativni radijus, primjerice za tihu vožnju bez emisija iz stambene četvrti do izlaska iz grada ili do autoceste.
Ovaj model nudi i AMG Dynamic Select opciju putem koje je dostupno čak 7 izbora načina vožnje – Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery i Individual. Izborom Slippery načina rada, ovaj model omogućuje lakšu vožnju skliskim kolnicima, jer se reducira snaga koja se prenosi na kotače, pa ne dolazi do proklizavanja.
Serijski Widescreen kokpit uključuje MBUX multimedijski sustav s AMG hibridnim specifičnim prikazima i funkcijama. Na ploči s instrumentima vozač može pročitati električni doseg, potrošnju energije, snagu i moment električnog motora te temperature baterije i električnog motora. Na multimedijskom zaslonu se vizualizira protok snage čitavog pogonskog sustava, broj okretaja, snagu, moment i temperaturu električnog motora kao i temperatura baterije. Putnici na stražnjim sjedalima dobivaju informacije o protoku energije kao i snazi i okretnom momentu električnog motora na svom opcijskom multimedijskom zaslonu.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance je dobio i nove detalje vanjskog i unutarnjeg izgleda, uključujući i nove 20 i 21-inčne aluminijske naplatke, a tu su i velike mogućnosti individualizacije izgleda. Javnost će uživo vidjeti novi model na predstojećem IAA sajmu.
KOMENTARI