Jaguar je osvježio i svoj SUV E-Pace koji, iako na prvu izgleda isto, donosi mnogo novosti. Tako se već izvana mogu primijetiti nova prednja LED svjetla s novim dvostrukim J potpisom, a tu je i nešto drugačiji branik. Straga su LED svjetla također dobila novi svjetlosni potpis, a pogled na bok otkriva i novi dizajn aluminijskih naplataka.
U ponudi su dizelski motori sa 163 KS koji je kombiniran sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače, te dizelaši s blagom hibridnom tehnologijom sa 163 KS i 204 KS koji su upareni s 9-brzinskim automatskim mjenjačem i imaju pogon na sve kotače.
U ponudi su i benzinski motori, a svi dolaze s blagom hibridnom tehnologijom, a nude se u izvedbi sa 160 KS koji je uparen s 8-brzinskim automatikom i ima pogon na prednje kotače, dok izvedbe s 200 KS, 249 KS i 300 KS dolaze s 9-brzinskim automatikom i pogonom na sve kotače.
Top model čini plug-in hibrid koji se sastoji od 200 KS snažnog 1,5-litrenog benzinca i 109 KS snažnog elektromotora koji su upareni s 8-brzinskim automatikom i imaju pogon na sve kotače. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je potrebno 6,5 sekundi a pritom je prosječna potrošnja ovog modela tek 2,0 litre na 100 km. 15 kWh baterija mu pak omogućuje da na struju s jednim punjenjem može voziti 55 km.
Najveća novost u unutrašnjosti je novi 11,4-inčni zakrivljeni zaslon infotainment sustava, a tu je i novi PiviPro softver koji omogućuje više prilagodbe te je puno brži u radu. Tu je i redizajnirana ručica mjenjača i novi upravljač, a ugrađen je i nova digitalna instrument ploča.
Dorađeni Jaguar E-Pace u salone stiže početkom sljedeće godine, a objavljena je i cijena u Njemačkoj gdje ovaj model s dizel motorom starta od 288.000 kuna.
KOMENTARI