Tko je brži: Fićo, Stojadin i Yugo protiv Bube, Peglice i Renaulta 4

Tko je brži: Fićo, Stojadin i Yugo protiv Bube, Peglice i Renaulta 4

Na jednom mjestu skupila se „krema“ bivše Jugoslavije te su se međusobno utrkivali. Pogledajte tko je bio najbrži

Isplati li se kupiti VW Bubu u lošem stanju, popraviti ju i nakon prodaje dobro zaraditi?
Volkswagen na Classic Days predstavlja šest zanimljivih, posebno odabranih automobila
50 godina modela Porsche 914

Automobili koji su obilježili dio povijesti bivše države našli su se na istom mjestu te međusobno usporedili tko je brži.

Zastava 101, popularni stojadin iz 1972. godine, uz 1,1-litreni motor snage 55 KS uparen s ručnim mjenjačem s četiri stupnja postiže maksimalnih 144 km/h, a od 0 do 100 km/h stiže za 16 sekundi.

Renault 4 iz 1977. stotku je lovio za samo 30 sekundi, postizao je najviše 111 km/h uz 34 KS iz motora obujma 845 cm3, uz četiri stupnja prijenosa mjenjača.

Volkswagen 1200 J (Buba) iz 1973. godine je uz bokser motor snage 34 KS smješten straga uspijevao postići 116 km/h, a kazaljka se na brojci 100 postizala nakon 27,5 sekundi. I Buba ima ručni 4-stupanjski mjenjač.

Zastava Yugo 55 imao je upravo toliko konjskih snaga kako kaže oznaka (55 kS), a uz motor obujma 1116 cm3 uparen s ručnim mjenjačem s četiri stupnja postiže 145 km/h (barem je toliko postizao kad je bio nov). Modelu iz 1983. potrebno je 20 sekundi dok dostigne 100 km/h.

Zastava 750 LE (Fićo) najviše je mogao potegnuti do 105 km/h, a 5 km/h manje postizao je za 52 sekunde uz 4-stupanjski ručni mjenjač. 25 KS dolazi iz motora obujma 767 cm3, a automobil je u Kragujevcu proizveden 1976. godine.

Fiat 126 BSI (Peglica), iako ima najmanje konjskih snaga od svih automobila koje je slovenska ekipa Atmosferci sučelila međusobno – 26 KS dolaze iz 704 cm3, jedini ima 2-cilindrični motor. Model iz 1987. godine postiže 116 km/h uz četiri stupnja prijenosa, a stotku lovi za 33 sekunde.

Pogledajte zanimljiv video u kojem se možete uvjeriti jesu li konjske snage najbitnije ili je ipak nešto drugo još bitnije:

KOMENTARI