Krenimo prvo od informacije kako će novi Yaris Cross na našem tržištu biti dostupan od rujna, a cijene će biti objavljene tik prije početka prodaje. Podsjetimo se, Yaris Cross je povišena izvedba Yaris koja donosi nešto drugačiji vanjski izgled, no unutrašnjost se razlikuje samo u detaljima.

Toyota Yaris Cross Adventure
Ono što je rijetkost u ovoj klasi vozila je pogon na sve kotače, koji će biti opcijski kod ovog modela, a dolazi pod imenom AWD-i, a riječ je o inteligentnom pogonu koji usmjerava okretni moment na stražnju osovinu prilikom pokretanja automobila i tijekom ubrzavanja. U normalnoj vožnji Yaris Cross koristi samo pogon prednjih kotača, ali kada sustav otkrije sklizavu podlogu, pogon na sve kotače se automatski uključuje, primjerice na mokrim granitnim kockama ili po snijegu.

Toyota Yaris Cross Adventure
Izvedba Adventure ima izrazito drukčiji karakter od izvedbe Elegant, koja je prikazana na svjetskoj premijeri ovog modela 2020. Ona ima drugačiji donji dizajn prednjeg i stražnjeg branika, a tu su i srebrni uzdužni krovni nosači kao standard te aluminijski naplatci veličine 18“ s tamnosivim završnim slojem. U kabini se očituje u sjajnim crnim umetcima i crnoj oblozi stropa. Sjedala su presvučena imitacijom kože posebnog dizajna Adventure, a tu je i ukrasna crta uzduž crne, mekane armature i unutarnjih obloga vrata, izvedenih u zlatnoj boji Warm Gold koja je specifična za Yaris Cross. Obruč upravljača i ručica mjenjača su presvučeni kožom.

Toyota Yaris Cross Adventure
Verzija Premiere Edition je vrh izvedbe Adventure s ekskluzivnim kožnim presvlakama sjedala i posebnim, strojno obrađenim alu naplatcima od 18“. Ova izvedba će biti opremljena električnim poklopcem prtljažnika sa senzorima pokreta noge, virtualnim zaslonom i dostupna u dvobojnim kombinacijama kao standard. Ograničena serija Premiere Edition će biti dostupna za online rezervacije prije predstavljanja.

Toyota Yaris Cross Premiere Edition
Hibridni pogonski sklop je dostupan u svim izvedbama, a koji koristi 1,5-litarski motor sa 116 KS, koji radi prema Atkinsonovom procesu, te čini jezgru sustava četvrte generacije, a koji je imao svoju premijeru u novom Yarisu. Očekuje se da će izuzetna učinkovitost ovog sustava omogućavati emisiju CO2 od manje od 100 g/km u Yarisu Cross s pogonom na prednje kotače, a manje od 110 g/km u izvedbama AWD-i.
KOMENTARI