TEST Mitsubishi L200 2,2 DI-D AT 4WD Double Cab Intense

TEST Mitsubishi L200 2,2 DI-D AT 4WD Double Cab Intense

Bespogovorni i neumorni radnik

Svjetska premijera: Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi predstavlja mali plug-in hibridni električni SUV
Kraj za Mitsubishi Pajero – legenda odlazi u mirovinu bez nasljednika

Mitsubishi L200 došao je do naših cesta u svojoj šestoj reinkarnaciji nakon svjetske premijere 2018 godine. Još 1978. godine Mitsubishi je predstavio i započeo s proizvodnjom modela L200 koji je bio puno manjih dimenzija i mogućnosti, no kako su se razvijale generacije, tako je L200 postajao sve ozbiljniji igrač na tržištu, a danas je jedan od najljućih konkurenata Toyoti Hilux.

Mitsubishi L200 postao je ljuti konkurent Toyoti HiluxNo najnovije izdanje ne samo da ima velike mogućnosti prijevoza tereta po svim mogućim terenima, već su u Mitsubishiju poradili i na njegovom izgledu, za njega prilagodili Dynamic shield dizajnerski potpis prednjeg dijela vozila i uspjeli napraviti iznimno privlačno vozilo, a istovremeno djeluje i iznimno robusno.

Robustan i dopadljiv prednji kraj Mitsubishija L200
Potpuno novi prednji kraj donosi tanka svjetla, velike kromirane površine te veliko kućište u rubnim dijelovima branika u koje su smještena dnevna svjetla i maglenke. Bočna linija se nije puno mijenjala u odnosu na prethodnika, a slično je i na stražnjem dijelu, koji, budimo realni, ni ne može imati neke dizajnerske mogućnosti, jer je na tom dijelu sve predodređeno praktičnosti. Uostalom to je iznimno važno kupcima ovakvih vozila.

Mitsubishi L200 ima utovarni prag od 850 mm
L200 ima nosivost od ukupno 1.065 kg, a uz to može povući prikolicu ukupne težine 3.100 kg, ako je opremljena kočnicom. Utovarni prostor kod testne verzije dugačak je 1.520 mm, a bio je opremljen i pokrovom Hard top Premium s pop-up prozorima (doplata od 26.578 kuna) koji omogućuje zaključavanje, ali i zaštitu od kiše ili neke druge vremenske nepogode.
A bilo kakva vremenska nepogoda teško da će zaustaviti ovo vozilo.

Nosivost Mitsubishi L200 iznosi 1.065 kg

L200 pokreće turbo dizel motor stare škole obujma 2.268 ccm iz kojih izvlači 150 KS, ali i 400 Nm okretnog momenta. Neki će reći kako je to prilično malo konja za toliki obujam, no treba imati na pameti kako ovaj automobil nije namijenjen za obaranje brzinskih rekorda, već je riječ o automobilu koji će bespogovorno trpjeti torturu, ili jednostavno rečeno – motor je napravljen da traje.

Ako ne prevozi teret, vožnja Mitsubishijem L200 zabavna je u svim vremenskim uvjetima

U vožnji ne možete očekivati sportske karakteristike, ali je zato tu prisutan onaj moćan zvuk, kao da vozite kamion. Testni model je bio opremljen i sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem koji sasvim solidno obavlja svoj posao. Nema neugodnih trzaja, već se sve radi glatko. Čak nas je L200 i iznenadio s udobnom vožnjom, jer se ne smije zaboraviti kako su straga ugrađene lisnate opruge, ali neugodnog poskakivanja stražnjeg kraja kada nije natovaren u pravilu nema. A kad je prazan, stražnji kraj je dovoljno lagan da L200 može biti i zabavan automobil, ako znate što radite. Osim toga, sve izvedbe modela L200 su opremljene i pravim pogonom na sve kotače, a vrsta pogona se bira putem okretnog prekidača na središnjoj konzoli između sjedala.

Naš testni model Mitsubishija L200 bio je opremljen 6-stupanjskim automatskim mjenjačem

Čak nas je iznenadila i potrošnja, koja je bila između 8 i 9 litara. Štedljivom vožnjom po otvorenoj cesti ne možete trošiti manje od 7, dok će najveća potrošnja biti na autocesti kada se ona približava brojci od 10 litara na 130 km. No uzmete li u obzir dimenzije i težinu ovog vozila, koje prazno teži malo preko dvije tone, ni ne možete očekivati kako će trošiti kao upaljač.

Dužina Mitsubishija L200 iznosi ponosnih 5.305 mm

Kad već pričamo o veličini, svakako treba napomenuti kako je L200 dug 5.305 mm, što može dovesti u pitanje pronalazak parkirališnog mjesta, jer je većina takvih mjesta manja od njegove dužine, pa ćete morati prijeći crtu i zauzeti dio drugog parkirališnog mjesta. Širinom od 1.815 mm ne odskače od konkurencije, a za pohvalu je i udaljenost od tla koja broji 205 mm. Za niže osobe tu su bočni pragovi koji služe kao stepenice za lakši ulazak, a tu su i držači na štokovima za dodatnu pomoć pri ulasku i izlasku iz vozila, pa s time neće nitko imati problema.

Unutrašnjost novog Mitsubishija L200 je puno udobnija

Mitsubishi je poradio i na unutrašnjosti koja je sada puno ugodnija i dojam je puno bolji, a korišteni su i kvalitetniji materijali i sve je napravljeno da traje. Tako novi L200 ima novu središnju konzolu s novim 7-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir podno kojih su se smjestile komande automatskog klima uređaja. Uvijek hvalimo ako su tipke i prekidači klima uređaja odvojeni od zaslona jer je tada potrebno manje vremena, ali i puno manje micanja pogleda s ceste za podešavanje. Doduše, draže nam je podešavati temperaturu i brzinu ventilacije pomoću kotačića, no i tipke će poslužiti svrsi. Ispod je još prostor za razne prekidače, dok se na dnu nalazi polica za mobitel te dva USB priključka i upaljač, te HDMI ulaz!

 Iza stražnjih sjedišta nalazi se „skriveni“ pretinac koji će dobro poslužiti za smještaj prve pomoći i ostale opreme da ne skakuće po automobilu tijekom vožnje
Središnji zaslon vizualno zaostaje za konkurencijom, no ako ne patite na jako moderan izgled on će sve funkcije obaviti kako treba. Doduše, ponekad će mu trebati i malo više vremena, no ništa strašno. S druge strane, za svaku je pohvalu središnji naslon za ruke između prednjih sjedala koji je iznimno udoban, ali i jako širok pa će dodirivanje laktovima vozača i suvozača biti prošlost.

Na stražnjim je sjedalima dovoljno prostora za koljena i glavu, no sjedi se nešto okomitije, što bi nekima moglo smetati na dužem putu. Sjedala su udobna, a ako se straga voze samo dva putnika, mogu koristiti debeli i udoban naslon za ruke s držačima čaša, a tu su još dva USB priključka koja omogućuju punjenje gadgeta putnicima straga, što će svi s djecom, posebice tinejdžerima posebno cijeniti.

Cijena testnog modela počinje od 306.900 kuna
Početna cijena testnog modela je 306.900 kuna, dok je doplata za metalik boju 5.000 kuna, a ukupna cijena s hard-topom se popela na 338.478 kuna. Neki će reći mnogo, ali mi se ne bi složili s njima. Ako uzmete u obzir koje su radne mogućnosti ovog stroja, ali isto tako da se s njime možete pojaviti i na gala večeri i u dubokom blatu, cijena je i više nego fer. Naravno tu su i povoljnije izvedbe, a najpovoljnija dolazi s paketom opreme Invite i s ručnim mjenjačem čija cijena kreće od 250.900 kuna, dok je za najskuplju izvedbu Instyle s automatskim mjenjačem potrebno izdvojiti 324.900 kuna. Naravno, sve izvedbe dolaze s pogonom na sve kotače, klima uređajem, aluminijskim naplatcima i atraktivnim izgledom, posebice ako izaberete neku svjetliju boju.

 Zbog udaljenost od tla za 205 mm ugrađeni su pragovi za lakši ulazak u vozilo
Mitsubishi L200 je posebno vozilo koje ima dušu, napravljen je da ga se iskorištava svakodnevno, a zauzvrat će vas sigurno dovesti i do najudaljenije točke, bez obzira na vrstu terena, a takve stvari će cijeniti mnogi. Oni koji traže šminkerski automobil s kojim će se bojati prijeći preko rubnog kamena neka gledaju negdje drugdje, a svi ostali, sjednite u L200 i isprobajte ga. Sigurno nećete požaliti.
Snaga od 150 KS ali i 400 Nm okretnog momenta omogućuju mu izvačenje iz gotovo svih situacija
Mitsubishi L200 pogodan je za sve terene
Osim što može nositi tonu tereta, L200 može povući prikolicu ukupne težine 3.100 kilograma
Hard top Premium krov s pop-up prozorima omogućava zaključavanje, ali i zaštitu od vremenskih nepogoda

KOMENTARI