Nova Lancia Ypsilon je izuzetno važan automobil za marku, jer je on upravo prvi model iz nove generacije Lancia. Za sada je najavljeno kako se brend vraća u Njemačku, Francusku, Španjolsku, Portugal, Belgiju i Nizozemsku, a kasnije bi trebao stići i u ostale EU države, uključujući i Hrvatsku. Naravno, u Italiji ni u jednom trenutku Lancia nije prestala prodavati svoj model.
No vratimo se mi na novi Ypsilon, model o kojem se već puno zna zahvaljujući već ranije objavljenim fotografijama, a čiji se izgled temelji na Pu+Ra HPE konceptu. Ne možemo poreći kako novi Ypsilon izgleda dobro, iako nas sprijeda malo podsjeća na prethodnu generaciju Citroena C3.
Iz Lancije su posebno ponosni na unutrašnjost u kojoj se koriste reciklirani materijali, a nudi i dizajnerske detalje, a ujedno je i prvi model koji dolazi sa S.A.L.A. sustavom, kojim se upravlja svim postavkama u unutrašnjosti, a sve će se moći prilagoditi pritiskom na tipku ili glasovnom naredbom.
Postavljen je na CMP platformu, koju koriste i drugi modeli grupacije kao što je Peugeot 208 ili Opel Corsa, no Ypsilon je mrvicu veći. Dug je 408 cm, širok 176 cm i visok 144 cm, a dolazi s prtljažnikom obujma 352 litre za blagohibridnu izvedbu, odnosno 309 litara za električnu izvedbu.
Kad smo već kod motorizacije, osnovu će činiti 1,2-litreni blagohibridni turbo benzinac u izvedbama sa 100 i 136 KS, te električna izvedba s elektromotorom snage 156 KS i baterijom od 54 kWh s autonomijom do 403 km.
Najavljene su i cijene koje će za benzinsku izvedbu startati od oko 25.000 eura, dok će limitirana serija Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina s električnim pogonom startati od 39.500 eura, a kupcima će biti dostupna od svibnja.
KOMENTARI