Veliki povratak Porschea na Le Mans već 2023. godine

Veliki povratak Porschea na Le Mans već 2023. godine

Nadzorni odbor u Porscheu AG dao je zeleno svjetlo razvoju LMDh prototipa, a Porsche Motorsport je dobio zadatak razviti vozilo prema budućim pravilima natjecanja.

Predstavljen je plug-in hibrid Audi A3 Sportback 40 TFSI e
Ford obnovio Pumu, i pritom izbacio najsnažniji benzinski motor iz ponude
Ovo je potpuno nova Toyota RAV4, a stiže u hibridnoj i plug-in hibridnoj izvedbi

Porsche se vraća na jadnu od najzahtjevnijih utrka na svijetu, Le Mans, i to već 2023. godine. Naime, nadzorni odbor je odobrio razvoj novog bolida kojeg će napraviti Porsche Motorsport, a on će biti napravljen prema LMDh pravilima.

Porsche će tako pokušati osvojiti dodatne nagrade, a dosad ih je na toj utrci osvojio čak 19. Zanimljivo je da s ovime kreće i razvoj Audijevog bolida koji će se vratiti u natjecanje iste godine, a Audi je dosad osvojio 13 nagrada.

Istovremeno su već stigle vijesti kako Peugeot i Toyota razvijaju svoje bolide za posebnu Le Mans Hypercar kategoriju, Porsche će se natjecati po LMDh pravilima. Po tim pravilima se veže i stroga kontrola troškova i performansi, koji odgovaraju Porscheu, a kako postoji mogućnost ujedinjenja kategorije i pravila za automobile koji se natječu u FIA World Enduranceu i US IMSA natjecanju, iz Porschea au objavili kako se misle natjecati na obje serije.

Porsche 919 Hybrid, Porsche LMP Team: Earl Bamber, Timo Bernhard, Brendon Hartley

LMDh pravila kao bazu koriste unaprijeđenu šasiju iz aktualne LMP2 klase sa standardnim specifikacijama hibridnog sustava, a četiri proizvođača su dobila odobrenje za proizvodnju šasije, a kandidatima je dato na izbor da odaberu šasiju i pogonski sklop. U opciji su Oreca, Multimatic, Ligiera ili Dallara.

Porsche 919 Hybrid, Porsche LMP Team (1): Neel Jani, Andre Lotterer, Nick Tandy; Porsche LMP Team (2): Earl Bamber, Timo Bernhard, Brendon Hartley

Ovu kategoriju karakteriziraju i hibridni sustavi Williams Advanced Engineeringa, Bosch elektronike i Xtrac mjenjača, a Porscheov glavni doprinos bit će motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Ukupna snaga sustava ne smije prelaziti 700 KS, dok je već najavljeno kako će prototip imati masu manju od 1.000 kg, a prve skice možete vidjeti na gornjim slikama. Izgleda kako će 2023. godina biti iznimno zanimljiva u motorsportu i moramo priznati kako je jedva čekamo.

KOMENTARI