Vrijeme stvarno brzo prolazi, jer se nismo stigli ni okrenuti, a već je prošlo čak četiri godine od predstavljanja druge generacije Dacije Duster, pristupačnog SUV-a popriličnih mogućnosti. No kako nije bilo potrebe za većim dizajnerskim promjenama, u Daciji su napravili one male, ali koje znače mnogo.
Tako je Duster dobio nova LED prednja i stražnja svjetla, s novim Y potpisom dnevnih svjetala kakve je uvela nova generacija Sandera, tu je i nov dizajn 16 i 17-inčnih aluminijskih naplataka, te nešto drugačiji krovni spojler. Bez obzira na to što promjene nisu velike, ipak donose pravo osvježenje.
I u unutrašnjosti nas očekuje nekoliko novosti, a jedna od najvidljivijih je novi multimedijski sustav koji dolazi s dijagonalom od 8 inča i također je poznat iz Sandera. Tu su i nove presvlake sjedala, novi nasloni za glavu te novi središnji dio između prednjih sjedala koji sada uključuje i široki naslon za ruke s pretincem, a u bogatijim opremama imat će i dva USB priključka za putnike na stražnjim sjedalima.
Novost je i novi 6-stupanjski automatski EDC mjenjač s dvije spojke koji se može dobiti s 1,3-litrenim turbo benzincem sa 150 KS, no automatika se i dalje ne može kombinirati s pogonom na sve kotače.
Svi benzinci dolaze s turbom, a ponuda starta s izvedbom TCe 90 (prednji pogon, 6-stupanjski ručni mjenjač); ECO-G 100 izvedba s tvornički ugrađenim plinom (prednji pogon, 6-stupanjski ručni mjenjač); TCe 130 (prednji pogon, 6-stupanjski ručni mjenjač) i TCE 150 (prednji pogon, 6-stupanjski EDC automatski mjenjač ili 4×4 pogon i 6-stupanjski ručni mjenjač). U ponudi ostaje i dCi turbo dizelaš sa 115 KS koji je dostupan s prednjim ili 4×4 pogonom, ali uvijek s ručnim mjenjačem.
Novi Duster na tržište stiže u posljednjem kvartalu ove godine, a cijene se ne bi trebale puno mijenjati u odnosu na još uvijek aktualan model.
KOMENTARI