U Njemačkoj će se i dalje voziti bez ograničenja na autocestama

U Njemačkoj će se i dalje voziti bez ograničenja na autocestama

Nijemci su ostali dosljedni i nisu popustili pritiscima da se na njihovim autocestama uvede ograničenje brzine vožnje

Na rezervi ste, a nigdje benzinske
70% autocesta u Njemačkoj nema ograničenje brzine
Kazna ako prebrzo izađete s autoceste u Srbiji

Rješenje zagađenja okoliša trenutno je najviše usmjereno na automobilsku industriju kojoj se iz godine u godinu nameću razna ograničenja, proizvođači vozila moraju udovoljavati određenim emisijama CO2 te u svoju ponudu sve češće uvode hibride, blage hibride i električna vozila kako bi se ukupna emisija koju emitiraju smanjila.

Smanjenje brzine vožnje jedan je od načina na koji se može djelovati za štetne emisije, ali jed(i)na zemlja koja tome odolijeva je Njemačka. Njihove autoceste na 70,4 posto dionica omogućuju neograničenu brzinu vožnje. Vozite li se Bugattijem Chironom s W16 motorom obujma 8 litara i snage 1500 KS po autobahnu, možete potegnuti i do 420 km/h, a da vas policija ne kazni.

U Njemačkoj je upravo završila rasprava oko uvođenja ograničenja brzine vožnje na sve dionice autocesti, osnovano je i tijelo koje se time bavilo, ali je na kraju odlučeno da odluka iz 70-ih godina o neograničenoj vožnji za slobodne građane (Freie Fahrt für freie Bürger) ostaje i dalje na snazi.

KOMENTARI