Tri motora i pogon na sva četiri kotača za hibridni 508 Peugeot Sport Engineered

Tri motora i pogon na sva četiri kotača za hibridni 508 Peugeot Sport Engineered

Peugeot je povodom 210. godišnjice predstavio svoj najsnažniji serijski automobil, a riječ je o sportskoj izvedbi modela 508, koji dolazi s tri motora ukupne snage 360 KS i pogonom na sve kotače.

Peugeot obnovio čitavu gamu modela 508
70 % modela Peugeota već elektrificirano, a do kraja godine stižu i dvije izvedbe modela 308 plug-in hibrid
Peugeot predstavio LEV liniju koja se sastoji od plug-in hibridnih i električnih modela

Peugeot je proslavio svoj 210. rođendan na najbolji mogući način – predstavljanjem svojeg najsnažnijeg serijskog automobila! Riječ je o modelu 508 Peugeot Sport Engineered (PSE) koji je najavljen još kao prototip na prošlogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, a sada je pred nama serijska izvedba.

Pogonski sustav se sastoji od 1,6-litrenog turbo benzinca i dva elektromotora, a ukupna snaga sustava je 360 KS i nudi 520 Nm okretnog momenta. Mjenjač je 8-brzinski automatski, dok je pogon na sve kotače.

To je dovoljno za maksimalnu brzinu od 250 km/h (elektronski ograničena), ali i za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde, dok pak međuubrzanje od 80 do 120 km/h traje svega 3 sekunde. Uz navedeno, prosječna potrošnja po WLTP-u je tek 2 litre na 100 km, dok je CO2 vrijednost tek 46 g/km.

Vozaču je dano na izbor 5 načina vožnje: Electric, Hybrid, Confort, Sport i 4WD; s time da treba naglasiti kako u električnom modu 508 PSE može prijeći 42 km u gradu, a maksimalna brzina u ovom modu je 140 km/h. Punjenje baterije traje do 7 sati na kućnoj utičnici, pa sve do manje od 2 sata putem Wall Box punionice jakosti 32 A.

Za ovu je izvedbu dorađen i ovjes s mogućnošću izbora između 3 načina rada; confort/hybrid/sport; prošireni su tragovi kotača za 24 mm sprijeda i 12 mm straga, ovjes je spušten, a ugrađene su i snažnije kočnice. 508 PSE se vozi na 20-inčnim aluminijskim naplatcima s Michelin Pilot Sport 4S gumama.

Izvana se na prvu primijete sportski branici i difuzor, a tu su i zeleni detalji koji naglašavaju kako je riječ o posebnom automobilu, a oni se nastavljaju i u unutrašnjosti, koja donosi jednako prostora kao i izvedbe s klasičnim motorima, a dolazi s confort-fit presvlakama koja su izrađena od kože, alkantare i 3D tkanine.

508 PSE će se moći kupiti u tri boje – siva Selenium, crna Perla Nera i crna Nacre; a proizvodit će se u Francuskoj. Peugeot još nije objavio datum početka prodaje, kao ni cijenu, no one bi se trebale saznati uskoro.

KOMENTARI