I dok sve više pravih sportskih automobila nestaje iz salona, što je posebno izraženo u Europskoj uniji, iz Toyote stiže vijest kako će oni kupcima nuditi zabavne automobile još dugi niz godina. Iako nova Supra i GR 86 nisu postigli veliki uspjeh, GR Yaris se prodaje i više nego dobro, a i u SAD-u je GR Corolla prilično tražen automobil, a sada Gazoo Racing nastavlja nagovještavati povratak nekoliko legendarnih imena.
Još u studenom je Hiroki Nakajima, glavni tehnološki direktor najavio novu Celicu, a sve veća su šuškanja kako se nova generacija modela MR2 priprema velikom brzinom. Govoreći za časopis Car sales , Sean Hanley, potpredsjednik prodaje i marketinga Toyote Australia, objasnio je da su “motori s unutarnjim izgaranjem i ručni mjenjači ovdje da ostanu jako, jako dugo.” Hanley je dodao da unatoč trendu prema elektrifikaciji, Toyota zna da entuzijasti još uvijek preferiraju zvuk motora s unutarnjim izgaranjem. U intervjuu, Hanley je također govorio o GR Yaris M konceptu, koji je predstavljen na Tokyo Auto Salonu prošlog mjeseca: “Ostavit ću vama da nagađate što bi to moglo značiti – tko zna što budućnost nosi.”
Toyota želi uspostaviti Gazoo Racing kao “sve na jednom mjestu za svakog entuzijasta automobila i obožavatelja performansi”. Kako bi dodatno poboljšao iskustvo vožnje i produžio vijek trajanja motora s unutarnjim izgaranjem, GR istražuje sintetička goriva. U isto vrijeme, električni sportski automobili također imaju visok prioritet, kao što pokazuje koncept FT-Se s dva motora i pogonom na sve kotače .
Već je najavljeno kako Supra neće biti izbačena iz ponude. Ime će nastaviti postojati i nakon završetka trenutačne generacije A90, no još nije poznato hoće li Toyota zamijeniti BMW s drugim partnerom za šesti model Supra. Best Car špekulira o mogućoj suradnji s Mazdom , koja bi također mogla omogućiti povratak RX-a – ali takve glasine su još uvijek samo glasine. Toyota također razvija motor velike zapremine za novi superautomobil za koji se očekuje da će biti opremljen 4,0-litrenim twin-turbo V8. Novi bi model mogao nositi logo Lexusa, dok bi njegova GT3 trkaća verzija mogla izaći na stazu kao Toyota. Od svih spomenutih budućih modela, taj model bi mogao biti prvi koji će biti predstavljen – vjerojatno kasnije ove godine.
KOMENTARI