Nakon dugih 14 godina i nekoliko facelifta, Toyota je predstavila potpuno novu generaciju legendarnog Land Cruisera, luksuznog terenca koji je sposoban i izvan asfalta. Nova generacija dolazi pod oznakom serije 300, a postavljan je na novu GA-F platformu, a u odnosu na prethodnu generaciju je u prosjeku lakši čak 200 kg, ima niže težište, a i manje zagađuje.
Za pogon se brinu 3,5-litreni V6 twin-turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 305 kW/415 KS i nudi 650 Nm okretnog momenta, te 3,3-litreni V6 twin-turbo dizelaš koji razvija maksimalnu snagu od 227 kW/309 KS i nudi 700 Nm okretnog momenta. Pogon je na sve kotače, a u ponudu je stigao i novi 10-stupanjski automatski mjenjač.
Novi Land Cruiser je dug 4.985 mm i nudi međuosovinski razmak od 2.850 mm, a u ponudi će biti izvedbe s 5 i sa 7 sjedala, a ponuda će ovisiti o tržištu. A kad smo već spomenuli unutrašnjost, moramo reći i kako je ona sada puno modernijeg dizajna i više ne izgleda zastarjelo.
Tako se ispred vozača nalazi kombinirana digitalno-analogna instrument ploča, na vrhu središnje konzole je novi infotainment zaslon, a tu je i potpuno novi volan, kao i nove tipke na središnjoj armaturi putem kojih se bira način vožnje.
Već sad je najavljena i GR Sport izvedba (na fotografiji s crnom maskom, skroz desno) koja će donijeti nešto drugačiji izgled, ali prema svemu sudeći motor se neće dirati. Nova Toyota Land Cruiser na tržište stiže u drugoj polovici godine, a tada će biti objavljeni i svi tehnički podaci i mogućnosti nove generacije, te njena cijena.
KOMENTARI