Ovo je već treća karoserijska izvedba, nakon limuzine M3 i coupea M4, koja se pridružuje svojom sportskom izvedbom, a koja dolazi pod imenom M4 Competition Cabrio xDrive. Kao i standardna izvedba ovog modela, i M4 Competition Cabrio dolazi s mekim električno pokretanim krovom kojemu je potrebno 18 sekundi za otvaranje, odnosno zatvaranje, a to se može vršiti sve do brzine od 50 km/h.
Za pogon se koristi trolitreni twin-turbo sa 6 cilindara, a koji razvija maksimalnu snagu od 375 kW/510 KS i 650 Nm okretnog momenta, uparen je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i xDrive pogonom na sve kotače.
Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,7 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Naravno, ako doplatite za M Driver’s Package onda se maksimalna brzina podiže na 280 km/h. Prosječna potrošnja po WLTP-u je 10,2 litre, a pritom ispušta 231 g CO2.
Za sigurno zaustavljanje brinu se kočnice koje dolaze s 380 mm diskovima sprijeda i 370 mm diskovima straga, a u opciji su i karbon keramičke kočnice s diskovima promjera 400 mm sprijeda i 380 mm straga. Ovaj model pak dolazi s kotačima promjera 19 ili 20 inča.
M4 Competition Cabrio je dug 4.794 mm, širok 1.887 mm i visok 1.395 mm, dok je međuosovinski razmak 2.857 mm, a nudi i 385 l prtljažnog prostora, kao i prostor za četiri putnika. Spomenimo i kako je masa praznog vozila gotovo dvije tone, točnije 1995 kg.
Što se samog izgleda tiče, u odnosu na standardnu cabrio inačicu donosi novi prednji i stražnji branik, nove pragove, difuzor straga, sportski ovjes i sportski ispušni sustav, a unutrašnjost donosi 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču te 10,25-inčni središnji multimedijski zaslon.
Početak proizvodnje za BMW M4 Competition Cabrio xDrive zakazan je za srpanj u BMW-ovoj tvornici u Dingolfingu, Njemačka, a cijena za njemačko tržište starta od 98.500 EUR, odnosno od oko 748.000 kuna.
KOMENTARI