Singer 911 ACS je studija za natjecanje na svim vrstama terena

Singer 911 ACS je studija za natjecanje na svim vrstama terena

Tvrtka Singer je na zahtjev jednog klijenta preradila legendarni model 911 u pravi natjecateljski model za natjecanja na svim terenima koji se može pohvaliti i snagom od 457 KS.

Tko je brži po ledu: klizač ili Jaguar XE 300 Sport?
Toyota Gazoo Racing tim je spreman za reli Dakar 2022, koji počinje danas
Mitsubishi oživljava Ralliart i najavljuje povratak na natjecanja

Tvrtka Singer je specijalizirana za prerade i restauracije legendarnih modela Porsche 911, a jedan od njihovih dugogodišnjih klijenata zaželio je jedan poseban automobil s kojim se planiran i natjecati, pa je time i zahtjev bio složeniji.

No u Singeru su posegnuli za klasicima i pobjednicima Dakar relija Porscheu 953 i 959 i dobili inspiraciju za ovu All-Terrain Competition Study (ACS), odnosno studiju modela za sve terene.

Motor je ugrađen straga, a riječ je o šestilindričnom 3,6-litrenim zračno hlađenom motoru koji razvija maksimalnu snagu od 336 kW, odnosno 457 KS, a uparen je s 5-brzinskim ručnim mjenjačem, dok je pogon na sve kotače stalni. Zanimljivo je da svaki kotač posjeduje i dva amortizera, a sve kako bi vožnja izvan asfalta bila što bolja.

Unutar masivnih blatobrana smješteni su 16-inčni naplatci retro dizajna s prilično ”mesnatim” BF Goodrich gumama, a na masivnim plastičnim pragovima je utisnut Porsche natpis. Sprijeda su vidljiva i dva crna nastavka na branicima koji služe kako bi zaštitili prskanje blata i vode direktno na prednji dio vozila, odnosno na vjetrobransko staklo, dok je straga ugrađen poveći spojler i otvori za zrak, te dva prilično decentna ispušna otvora u sredini branika.

Unutrašnjost je prilično spartanska, kao i kod svakog drugog natjecateljskog automobila, a sve kako bi se smanjila ukupna težina. Zato je i mnogo dijelova napravljeno od ugljičnih vlakana, a tu je i digitalna instrument ploča, trokraki volan i sportska sjedala. Je l’ uopće treba nešto više?

KOMENTARI