Tvrtka Singer je specijalizirana za prerade i restauracije legendarnih modela Porsche 911, a jedan od njihovih dugogodišnjih klijenata zaželio je jedan poseban automobil s kojim se planiran i natjecati, pa je time i zahtjev bio složeniji.
No u Singeru su posegnuli za klasicima i pobjednicima Dakar relija Porscheu 953 i 959 i dobili inspiraciju za ovu All-Terrain Competition Study (ACS), odnosno studiju modela za sve terene.
Motor je ugrađen straga, a riječ je o šestilindričnom 3,6-litrenim zračno hlađenom motoru koji razvija maksimalnu snagu od 336 kW, odnosno 457 KS, a uparen je s 5-brzinskim ručnim mjenjačem, dok je pogon na sve kotače stalni. Zanimljivo je da svaki kotač posjeduje i dva amortizera, a sve kako bi vožnja izvan asfalta bila što bolja.
Unutar masivnih blatobrana smješteni su 16-inčni naplatci retro dizajna s prilično ”mesnatim” BF Goodrich gumama, a na masivnim plastičnim pragovima je utisnut Porsche natpis. Sprijeda su vidljiva i dva crna nastavka na branicima koji služe kako bi zaštitili prskanje blata i vode direktno na prednji dio vozila, odnosno na vjetrobransko staklo, dok je straga ugrađen poveći spojler i otvori za zrak, te dva prilično decentna ispušna otvora u sredini branika.
Unutrašnjost je prilično spartanska, kao i kod svakog drugog natjecateljskog automobila, a sve kako bi se smanjila ukupna težina. Zato je i mnogo dijelova napravljeno od ugljičnih vlakana, a tu je i digitalna instrument ploča, trokraki volan i sportska sjedala. Je l’ uopće treba nešto više?
KOMENTARI