Seat Tarraco u Hrvatsku stiže za pola godine

Seat Tarraco u Hrvatsku stiže za pola godine

Tarraco je Seatov novi, veliki SUV u koji može sjesti 7 osoba koje će se od ožujka 2019, kad stiže na hrvatsko tržište, moći voziti i s pogonom na sve kotače

Ovo je prvi električni Opel s pogonom na sve kotače: Grandland Electric AWD
Testiramo: Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 4×4 Tekna+
Nakon Outbacka i Forestera, na red je došla i Wilderness izvedba Crosstreka

Novi, veliki SUV naziv je dobio prema sredozemnom gradu Tarragoni, povijesnom kulturalnom središtu sa zadivljujućom arhitekturom te mladenačkim i pustolovnim duhom. Inače, naziv Tarraco su odabrali ljubitelji ove španjolske marke, a svoj je glas dalo više od 140 000 ljudi koji su sudjelovali u završnoj fazi natjecanja #SEATseekingName.

Seat Tarraco dužine 4735 mm i visine 1658 je dizajniran i razvijen u proizvodnim pogonima marke Seat u Martorellu (Barcelona) ali je proizveden u Wolfsburgu (Njemačka). Nakon Seata Ateca i Seata Arona, Tarraco je treći Seatov SUV. Sustav adaptivne regulacije voznog postroja (DCC) vozila pruža ravnotežu između sportskog osjećaja i komfornije vožnje kada trebate prevaliti dugačke udaljenosti na različitim vrstama cesta. Vozač može odabrati namještanje koje preferira, no sustav se također može automatski prilagoditi i promijeniti vozna svojstva ovisno o površini ceste i stilu vožnje.

Motori se odlikuju sustavom izravnog ubrizgavanja, turbopunjačem i start-stop sustavom te nude izlaznu snagu između 150 KS i 190 KS. Raspoložive će biti dvije varijante benzinskih motora: 4-cilindrični 1,5 TSI motor sa snagom od 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s pogonom na prednje kotače te 2,0 motor sa snagom od 190 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG i trakcijskim sustavom 4Drive.

Dizelski motori dolaze u dvije verzije obujma dvije litre – 2,0 TDI motori imat će izlaznu snagu od 150 KS za jednu i 190 KS za drugu varijantu. Varijanta sa snagom do 150 KS može se kombinirati s pogonom na prednje kotače, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim DSG mjenjačem i sustavom 4Drive. Verzija s većom snagom dostupna je isključivo u kombinaciji sa sustavom 4Drive / 7-stupanjskim DSG mjenjačem. Seat za budućnost najavljuje i alternativne tehnologije pogonskih sustava.

Novi Seat Tarraco bit će opremljen sustavima potpore za vozača kao što su Lane Assist i Front Assist te sustav prepoznavanja biciklista i pješaka (bit će dio serijske opreme za Europu) dok će oprema poput sustava za skretanje Blind Spot Detection, sustava prepoznavanja prometnih znakova, potpore kod prometnog zastoja, ACC-a (automatska regulacija razmaka), potpore za svjetla Light Assist i potpore za hitne slučajeve Emergency Assist biti dostupna opcijski. Dodatno imat će sustav poziva u nuždi, sustav Pre-crash Assist i zaštitu od prevrtanja vozila Rollover Detection.

KOMENTARI