Redizajn za električni BMW iX

Redizajn za električni BMW iX

BMW je za električni iX pripremio novosti nakon četiri godine proizvodnje, a osim izgleda, promjena ima i na pogonskom sklopu.

Jeep je predstavio svoj prvi globalni električni SUV Wagoneer S
Još jedan bezličan električni model: Volkswagen ID.7 Tourer
Porsche bi ipak i novi Macan mogao ponuditi s ICE motorima

Iako je s nama od 2021. godine, električni BMW iX nije lako vidjeti na cesti, no u BMW-u su pripremili facelift ovog modela. Najviše promjena je pretrpio prednji dio automobila koji je dobio novi branik i masku, a nova je i grafika svjetala, pa sada iX sprijeda ostavlja puno bolji dojam nego prije. U seriji se nude i osvijetljeni okvir „bubrega“.

Straga su dorade puno manje i odnose se prvenstveno da donji dio branika, uz malene promjene u grafici svjetala. Nov je i dizajn aluminijskih naplataka koji idu sve do veličine od 22 inča, a pridodano je i nekoliko novih boja karoserije: Arctic Race plava metalik, Dune siva metalik, Carbon crna metalik, BMW Individual Frozen Deep siva metalik, BMW Individual Frozen Pure siva metalik, Tanzanite plava metalik i Space srebrna metalik, s time da će potonja biti dostupna od ljeta. Za izvedbe iX xDrive45 i iX xDrive60 u opciji će biti i BMW Individual Exterior Line Titanium brončana boja.

U unutrašnjosti nema prevelikih promjena, no u ponudi su sada mnogobrojni M paketi uređenja unutrašnjosti. Serijska oprema modela iX donosi grijana prednja sjedala, Driving Assistant plus, BMW Live Cockpit Professional, kao i Harman Kardon Surround audio sustav.

Sve izvedbe dolaze s dva elektromotora i pogonom na sve kotače, a ponuda kreće od modela iX xDrive45 kojemu je snaga povećana na 300 kW/408 KS, pa sada ubrzanje od 0 do 100 km/h traje sekundu kraće, odnosno 5,1 sekundu. Izvedba iX xDrive60 sada dolazi sa snagom od 400 kW/544 KS i do stotke ubrzava za 4,6 sekundi, a obje izvedbe imaju elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 200 km/h.

Izvedba BMW iX M70 xDrive pak nudi snagu od 485 kW/659 KS i okretni moment od 1100 Nm, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,8 sekundi, a uz korištenje „1-foot rollout“ ubrzanje će trajati 3,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Što se tiče baterija, iX xDrive45 dolazi s kapacitetom baterija od 94,8 kWh i autonomijom do 602 km, iX xDrive60 s baterijom od 109,1 kWh i autonomijom do 701 km, dok izvedba iX M70 xDrive dolazi s baterijom od 108,9 kWh i autonomijom do 600 km. Cijene će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI