RAM Rampage stiže u Europu, a osim benzinca donosi i turbo dizel motor

RAM Rampage stiže u Europu, a osim benzinca donosi i turbo dizel motor

Kao glavni partner sajma Fieracavalli 2025, RAM predstavlja europsku pretpremijeru Rampagea, premium kompaktnog lifestyle pick-upa koji predviđa potrebe kupaca između C-SUV i pick-up modela srednje veličine.

Dodge je konačno otkrio sve detalje o električnom modelu Ram 1500 REV
Dodge Challenger Black Ghost bit će napravljen u 300 primjeraka, a neki će stići i u Europu
I službeno je potvrđeno: novi Charger stiže u Europu, uključujući i benzinske izvedbe!

Na europsko tržište stiže još jedan novi pick-up model, a riječ je o modelu RAM Rampage, koji je dizajniran i proizvodi se u Brazilu, a kojim marka želi redefinirati koncept pick-up vozila. Naime, kako RAM kaže, riječ je o premium kompaktnom lifestyle pick-upu koji bi trebao popuniti prazninu između kompaktnih SUV-ova i tradicionalnih pick-up modela.

Rampage dolazi u kompaktnim dimenzijama za jedan pick-up s dužinom od 5028 mm, dok je širok 1886 mm i visok 1716 mm. Sprijeda se ističu LED svjetla, dok osvijetljena stražnja svjetla asociraju na američku zastavu s crvenim prugama i svjetlom za vožnju unatrag koje tvori zvijezde.

Unutrašnjost donosi 10,3-inčni zaslon instrumenata i 12,3-inčni multimedijski zaslon s bežičnom integracijom Apple CarPlay i Android Auto, a pridružen je i Harman Kardon premium audio sustav s 9 zvučnika i 6-inčnim subwooferom snage 360 W. Svakako treba istaknuti i čak 6 USB priključka na središnjoj konzoli, od kojih su tri USB-C priključka. A u kabini se nalazi 35,4 litre pretinaca.

Rampage je dizajniran u dvije različite verzije, svaka prilagođena različitim potrebama kupaca: R/T verzija, koja vraća u 70. godine prošlog stoljeća,koju pokreće 2.0 Hurricane 4 Turbo benzinskim motorom s 400 Nm okretnog momenta i snagom od 272 KS, koji omogućuje maksimalnu brzinu od 220 km/h, a dizajniran je za maksimalnu zabavu u vožnji.

Rebel verzija, koja je više povezana s terenskom vožnjom i radnim pristupom zahvaljujući robusnom 2.2 Multijet turbo dizelskom motoru koji isporučuje snagu od 200 KS i 450 Nm okretnog momenta, s nosivosti od 1,015 kg što ga dovodi u rang s većim vozilima. U R/T verziji, Rampage ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu (ograničenu) od 220 km/h. U Rebel izvedbi ubrzanje 0-100 km/h traje 9,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 196 km/h. Sve Rampage verzije opremljene su 9-stupanjskim automatskim mjenjačem, s rotirajućim biračem i mogućnošću ručnog mijenjanja brzina putem ručica na upravljaču.

S druge strane, pogon na sva četiri kotača (4×4) je uvijek automatski, raspoređujući snagu između dvije osovine, s mogućnošću smanjenja brzina (4WD Low) putem tipke na središnjoj konzoli. Postavke vozila, potkrijepljene razmakom od tla i gumama, dizajnirane su kako bi ponudile poboljšane kutove prilaza i odlaska. Model je opremljen višestrukim ovjesom na obje osovine, kalibriranim za prijenos „osjećaja automobila“ bez žrtvovanja sposobnosti i funkcionalnosti. Sustav Steer-by-wire i pomoć pri kretanju uzbrdo podržani su standardnim sustavom Hill Descent Control, dok kočenje osiguravaju ventilirani diskovi kočnica na sva četiri kotača (promjera 305 mm sprijeda i 320 mm straga), s električnom parkirnom kočnicom i funkcijom Auto Hold. Verzija R/T ima dodatnu profinjenost u smislu udobnosti zahvaljujući mekšem postavkama prednjeg ovjesa koje ne umanjuje njegov sportski DNK.

KOMENTARI