Predstavljena tri sportaša: Volkswagen Golf GTI, Golf GTD i Golf GTE

Predstavljena tri sportaša: Volkswagen Golf GTI, Golf GTD i Golf GTE

Volkswagen je predstavio seriju novih GT modela koji će u osmoj generaciji dolaziti kao GTI s turbo benzincem s 245 KS, kao GTD s turbo dizelom s 200 KS i kao GTE s hibridnim pogonom s 245 KS.

Konačno znamo: u 2018. prodano je 18,3 posto više novih automobila
Isplati li se kupiti VW Bubu u lošem stanju, popraviti ju i nakon prodaje dobro zaraditi?
Dacia Sandero je najprodavaniji automobil u Europi u prvih sedam mjeseci

Volkswagen je konačno objavio podatke i fotografije za novi Golf GTI, a potrudili su se da zadovolje sve ukuse, pa će tako u ponudi biti s benzinskim dizelskim i hibridnim motorom, a tko zna možda predstave i električnu izvedbu.

Golf GTI dolazi s dvolitrenim TSI motorom koji raspolaže s 245 KS i nudi 370 Nm okretnog momenta, a moguće ga je upariti sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim automatskim DSG mjenjačem.

Za ljubitelje dizelaša tu je izvedba Golf GTD koja dolazi s dvolitrenim turbo dizel motorom koji raspolaže s 200 KS i nudi 400 Nm okretnog momenta, a s ovim motorom je u ponudi isključivo 7-brzinski automatski DSG mjenjač.

Plug-in hibridna izvedba Golf GTE dolazi s 1,4-litrenim TSI benzincem koji raspolaže sa 150 KS i elektromotorom, a ukupna snaga im je 245 KS i nude 400 Nm okretnog momenta, a za ovu izvedbu je objavljeno i kako samo na struju može prijeći 60 km i to pri brzinama do 130 km/h. Volkswagen još nije objavio podatke o ubrzanjima i maksimalnoj brzini, a isto tako još nisu objavljeni ni podaci o potrošnji.

Izvana je već na prvu moguće prepoznati o kojem je modelu riječ jer će iznad prednjih LED svjetala imati LED traku pored koje se nalaze lajsne u bojama, s time da crvena predstavlja GTI, srebrna predstavlja GTD, dok plava predstavlja GTE, a iste razlike se mogu vidjeti i u unutrašnjosti. Također, razlike su i sa stražnje strane, a odnose se na nastavke ispušnih cijevi i difuzor.

Serijski će svi modeli dolaziti s aluminijskim naplatcima veličine 17 inča, dok će se uz doplatu moći dobiti i 18 i 19-inčni naplatci, a u ponudi je i novi DCC adaptivni ovjes, a moguće je birati između tri načina vožnje – Comfort, Eco i Sport, a u odnosu na klasični golf, ove verzije su 15 mm bliže tlu.

Unutrašnjost donosi sportska sjedala i upravljač, a tu je i 10,25-inčna digitalna instrument ploča i 10-inčni središnji multimedijski zaslon. Tu je i Travel Assist sustav za poluautonomnu vožnju, ali i novi Car2X sustav koji komunicira s ostalim sudionicima u prometu i na vrijeme vozača upozorava na moguće opasne situacije.

Premijera svih modela se očekuje na Salonu automobila u Ženevi, a tada će biti poznate i performanse, cijene i kada će se ovi modeli moći kupiti.

KOMENTARI