Upravo je predstavljena četvrta generacija BMW serije 1, nakon što se treća generacija na tržištu nalazila tek pet godina, a na prvi pogled bi mogli reći kako je ipak riječ o tek većem redizajnu. No ipak nije tako. S 4361 mm duljine novi je model za 42 mm duži od starog, dok je visina povećana za 25 mm na 1459 mm. Širina od 1800 mm i međuosovinski razmak od 2670 mm su ostali isti.
Isti je ostao i prtljažni prostor koji ima obujam od 380 litara, odnosno 1200 litara s preklopljenim stražnjim naslonima, no ovaj podatak vrijedi za izvedbe 118d i M135 xDrive. Rado hibridnih izvedbi modela 120 i 120d, ove izvedbe dolaze s prtljažnikom od 300 litara, odnosno od 1135 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima.
Što se motorizacije tiče, početna izvedba 120 dolazi s ukupnom snagom sustava od 125 kW/170 KS i 280 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 7,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 226 km/h. Izvedba 118d dolazi sa snagom od 110 kW/150 KS i 360 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 8,3 sekunde i 222 km/h maksimalne brzine.
Izvedba 120d oak dolazi s ukupnom snagom hibridnog sustava od 120 kW/160 KS i 400 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 7,9 sekundi i 222 km/h maksimalne brzine. Top izvedba M135 xDrive (bijela na fotografijama) dolazi s 221 kW/300 KS snažnim turbo benzincem, koji nudi 400 Nm okretnog momenta, a nudi 250 km/h maksimalne brzine i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,9 sekundi.
Što se tiče dizajna, prednja svjetla su sada izduženija i tanja, a maska motora nije prevelika. Straga su svjetla gotovo identična, a branici su drugačiji. Serijski dolaze 17-inčni naplatci, a uz doplatu mogu biti u dijagonali od 18 i 19 inča. U ponudi je devet boja karoserije plus četiri individualne, a moguće je naručiti i dvobojnu karoseriju s crnim krovom.
Unutrašnjost je nova i donosi spojene digitalne instrumente u dijagonali od 10,25 inča te središnji multimedijski zaslon u dijagonali od 10,7 inča. U središnjoj konzoli ne postoje nikakve tipke, već samo podešavanje otvora ventilacije, dok su glavni prekidači za grijanje stražnjeg stakla i slično prebačeni na središnji dio između vozača i suvozača. Klimatizacija se podešava putem zaslona.
Prodaja kreće u drugoj polovici godine, a BMW je već objavio i cijene u Njemačkoj, gdje nova jedinica starta od 37.900 eura. Na jesen će biti ponuđene još dvije izvedbe – 116 i 123 xDrive, a s time će i pasti cijena početne izvedbe na 32.900 eura.
KOMENTARI