Iako je novi izgled vrlo sličan onom kojim se odlikuje novi GR010 HYBRID za FIA Svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti – uz oblik i izgled slova GR koji ukazuju na vezu između Toyotinih natjecateljskih i cestovnih automobila kao što je GR Yaris, koji je razvijen uz korištenje znanja koje je ekipa prikupila kroz WRC.
Ispod ovog novog izgleda, ekipa će nastaviti s dokazanim paketom Toyote Yaris WRC petu uzastopnu sezonu – zadnju prije uvođenja novih tehničkih propisa u prvenstvo 2022. godine. Do sada je ovaj automobil ostvario 17 pobjeda u Svjetskom prvenstvu u reliju (WRC) (pobijedivši u više od trećine utrka u kojima je sudjelovao) odnosno 322 pobjede u brzinskim ispitima. Nakon naslova u poretku konstruktora 2018., osvojio je dva uzastopna naslova u poretku vozača i suvozača 2019. i 2020. Za 2021. cilj je osigurati oba naslova.
Ekipa nastavlja raditi na poboljšanju Yarisa WRC, uz dodatne razvojne elemente koji će biti predstavljeni tijekom 2021. Ovaj automobil je sada opremljen i gumama Pirelli jer je ovaj talijanski proizvođač postao jedini dobavljač za vršnu kategoriju u WRC-u od ove sezone. Ekipa prenosi odlične rezultate u 2021., prije svega vozačke postave, jer sve tri posade ostaju na okupu, drugu sezonu zaredom. Nakon osvajanja svojeg sedmog svjetskog naslova 2020., Sébastien Ogier i Julien Ingrassia vraćaju se uz Elfyna Evansa i Scotta Martina, koji su završili kao drugi u svojoj najboljoj sezoni do sada. Kalle Rovanperä i Jonne Halttunen će pokušati napraviti daljnji korak naprijed nakon obećavajuće prve sezone u kojoj su završili peti u prvenstvu. Sezona bi trebala započeti legendarnim otvaranjem na Reliju Monte Carlo od 21. do 24. siječnja.
KOMENTARI