
Nakon što je predstavljen GR Yaris, Toyota je za tržište SAD-a razvila jedan drugi model u sportskoj izvedbi, a riječ je o GR Corolli, koja je bila predstavljena 2022. godine, a koja je bila ponuđena isključivo na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. No izgleda kako bi se to moglo promijeniti. Naime, i službeno je objavljeno kako se razmišlja o ponudi ovog modela i na nekim drugim tržištima, iako nije specificirano na kojima.

Unaprijeđena GR Corolla iskorištava uvide stečene natjecanjima u moto sportovima kao što je Super Taikyu serija za poboljšano ležanje u zavojima pri velikim brzinama, ubrzanje i hlađenje. GR Corolla je dostupna s novorazvijenim 8-stupanjskim GAZOO Racing izravnim automatskim mjenjačem koji se nalazi i u unaprijeđenom GR Yarisu. Na temelju povratnih informacija Hiroakija Ishiure i drugih profesionalnih vozača utrka, internih vozača za ocjenjivanje i Toyotinog glavnog vozača Morizoa, razvoj je nastavio unošenjem u vozilo neukroćene energije zbog koje želite nastaviti voziti, bilo na granici ili u svakodnevnoj uporabi.

Dorađena GR Corolla dolazi s novim amortizerima, koji uz pomoć drugih dorada sada nude preciznije skretanje pri višim brzinama, ali i bolje ležanje. Povećan je i okretni moment pri srednjim brzinama kako bi se poboljšala međuubrzanja. Osim toga, dorađen je i branik s otvorima za zrak za bolje hlađenje, a poboljšano je i kočenje.

GR Corollu pokreće 1,5-litreni trocilindrični turbo benzinac koji razvija snagu od 224 kW/304 KS pri 6500 okretaja, a pritom nudi 400 Nm okretnog momenta koji je dostupan između 3250 i 4600 okretaja. U ponudi je iMT 6-stupanjski ručni mjenjač ili 8-stupanjski Gazoo Racing Direct Automatic mjenjač. Snaga se prenosi na sva četiri kotača. Hoće li se GR Corolla pridružiti uspješnom GR Yarisu u Europi? To ćemo uskoro saznati.

KOMENTARI