Predstavljen je Volvo C40 Recharge

Predstavljen je Volvo C40 Recharge

Volvo je objavio planove kako će do 2030. godine u ponudi imati isključivo električne modele, a sad je predstavljen i C40, cross-coupe izvedba već poznatog električnog modela XC40.

Predstavljen je električni BMW iX3
Domaća prezentacija za prvu električnu Mazdu MX-30
Ovo će biti najpovoljniji električni automobil u Europi: Dacia Spring

Samo dva dana prije premijere modela C40 Recharge, Volvo je objavio kako od 2030. godine u svojoj ponudi neće imati ništa drugo osim električnih automobila. Stoga se može nekako i zaključiti kako s ovim modelom Volvo okreće novu stranicu tvrtke.

Volvo C40 Recharge je nastao na modelu XC40, a donosi nižu liniju krova, malim promjenama na prednjem dijelu te potpuno novom stražnjem dijelu vozila. Promijenjene su i same dimenzije, pa je tako C40 Recharge dug 4.431 mm, širok 1.890 mm, visok 1.582 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2.070 mm. U odnosu na XC40 niži je za čak 7 cm, dok je prostora za glavu na stražnjim sjedalima manje za 4 cm.Tu je i prtljažnik od 413 litara straga, i dodatni od 31 litre sprijeda.

Za pogon se brinu dva elektromotora ukupne snage 300 kW/408 KS koji ujedno nude i 660 Nm okretnog momenta, a svaki je postavljen na jednu osovinu. Pogon je pak na sva 4 kotača.

U C40 Recharge je ugrađena baterija kapaciteta 78 kWh koja mu omogućuje doseg do 420 km s jednim punjenjem, a na ultra brzim punjačima ju je moguće napuniti do 80 % u svega 40 minuta.

Sve navedeno modelu C40 Recharge omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 180 km/h. Sasvim dovoljno i za pozamašnu kaznu.

Unutrašnjost pak donosi multimedijski sustav koji je razvijen u suradnji s Googleom, te serijski dolazi s preinstaliranim splikacijama kao što su Google Maps, a tu je i Google Play Store. Zanimljivo je kako u unutrašnjosti nećete naći ništa presvučeno kožom, jer se koriste uglavnom reciklirani materijali.

Cijena za Volvo C40 Recharge još nije objavljena, no zna se kako proizvodnja kreće tijekom jeseni u tvornici u Belgiji.

KOMENTARI