
Iako je prvotno predstavljen kao električni model, Alfa Romeo Junior je konačno predstavljen i u hibridnoj izvedbi pod nazivom Ibrida, a koja će zasigurno biti i najprodavanija, jer će donijeti i puno nižu cijenu od električnih izvedbi, kao i jednostavnost korištenja u svakodnevnoj upotrebi.

Što se izgleda tiče, tu nema nikakvih promjena ili novosti, a razlike su u dvostruke ispušne cijevi, koju električna izvedba nema. Tu su i prepoznatljivi 18-inčni Fori aluminijski naplatci, a nezaobilazna su i Sabelt sjedala uključena u sportski paket opreme, a koja su presvučena alcantarom, te „Legend“ prednja maska.

Što se tiče pogonskog sklopa, riječ je sustavu koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW/136 KS i koji koristi 48-voltnu blagohibridnu tehnologiju pod oznakom VGT, a što označava turbo s promjenjivom geometrijom. Osnovni benzinac je trocilindrični obujma 1,2 litre s Millerovim ciklusom, koji je opremljen lancem, dok se električna komponenta sastoji od 48-voltne litij-ionske baterije i elektromotora od 21 kW koji je ugrađen u 6-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke.

Kažu da se u gradu više od 50% vremena vozi na struju, a na struju se može maksimalno voziti 150 km/h. Riječ je o samopunjivom sustavu, odnosno nije ga potrebno puniti putem kabela. Sve to bi trebalo omogućiti nisku potrošnju, i niski CO2.

Serijski će Junior Ibrida dolaziti s autonomnom vožnjom druge razine, navigacijom, stražnjom kamerom, električni poklopac prtljažnika i sustav ulaska u vozilo bez ključa. Cijena još nije objavljena, no bit će poznata početkom sljedeće godine, kada Junior Ibrida stigne u salone diljem Europe.


KOMENTARI