Iako na prvi pogled djeluje poznato, novi Renault Austral ipak ima jedinstvene detalje koji ga odaljuju od novog Meganea E-Tech Electric, a s kojim dijeli neke komponente. Po nama je dizajn uspješniji nego kod Kadjara, a glavni konkurent će mu biti novi Nissan Qashqai, a kojim i dijeli istu CMF-CD platformu.
Austral se svojim dimenzijama uklopio u okvire svoje klase, a u dužinu mjeri 4,51 m, u širinu 1,83 m i u visinu 1,62 m. Tu je i 17 cm udaljenosti od tla, dok se međuosovinski razmak rastegnuo na 2,67 m. Vozit će se na naplatcima veličine 17 do 20 inča. Dizajn se zasniva na Meganeu E-Tech Electric, a ističe se i tehnološkim mogućnostima kao što su tri vrste prednjih LED svjetala: Pure LED Vision, Adaptive LED Vision ili Matrix LED Vision, a stražnja LED svjetla dolaze s novom tehnologijom mikrooptičkih vlakana koji prikazuju hologramski 3D efekt.
Novi Austral pokreće najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) s maksimalnom snagom do 200 KS i dvjema opcijama benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced te snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid. U Novom Australu bit će predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Riječ je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namijenjen vozilima više klase. Njegove su prednosti bolje performanse, veći užitak u vožnji te smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunjačem kombiniranom s električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litij-ionskom baterijom i 7-stupanjskim mjenjačem. Razvija kombiniranu snagu do 146 kW ili 200 KS.
Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zamijeni dizelski motor. Pogon kombinira najnoviji 1,2-litreni trocilindarski benzinski turbomotor, 48 V litij-ionsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog mjenjača, Novi Austral ugodan je za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljoj razini u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km.
Novi Renault Austral ima 32 sustava za pomoć u vožnji podijeljena u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Među tim sustavima su: nova generacija 9,3-inčnog Head Up zaslona koji se projicira na vjetrobran,sustav aktivne pomoći za vozača, druga razinu autonomne vožnje koja kombinira adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustavom za zadržavanje vozila u središtu traka te podatke navigacijskog sustava i karata kako bi auto predložio novu rutu. Tu je i 3D kamera s prikazom 360,funkcija automatske pomoći pri parkiranju,upozorenje na vozilo u mrtvom kutu i upozorenje na izlazak iz traka pri preticanju, funkcija pomoći pri kočenju unatrag,upozorenje na nadolazeći promet straga,svjetla Matrix LED Vision i sustav za siguran izlazak putnika.
Unutrašnjost donosi i 12,3-inčni zaslon instrumentne ploče i okomiti središnji multimedijski zaslon dijagonale 9,3 inča, a riječ je o najnovijim OpenR sustavima koji se odlikuju ljepšim dizajnom i bržim odzivom.
Obujam prtljažnika u inačicama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 litara. U inačicama s kliznom stražnjom klupom, obujam prtljažnika može se povećati na čak 575 litara prema normi VDA do 1525 litara s preklopljenom stražnjom klupom Stražnja klupa se pak pomiče za 16 cm, ovisno o tome trebate li veći prtljažnik ili više prostora za putnike.
Renault je najavio kako narudžbe za novi Renault Austral kreću na ljeto, a prve se isporuke kupcima očekuju na jesen, no još nisu objavljene nikakve cijene.
KOMENTARI