Porsche predstavlja budući automobil snova: Mission X

Porsche predstavlja budući automobil snova: Mission X

Povodom 75. godišnjice marke, Porsche predstavlja novi koncept Mission X za koji kažu da je „vizija sportskog automobila budućnosti“.

5,51 metar dužine za četiri osobe: ovako Audi vidi budućnost luksuznog prijevoza
Za manje od godinu dana stiže električni Renault Megane E-Tech Electric
Legendarni Renault 5 kroz dvije godine dobiva nasljednika s električnim motorom

Porsche Mission X je najnoviji koncept iz Porschea, koji je napravljen povodom 75. godišnjice tvrtke, a ujedno služi i kao najava, odnosno vizija, budućih sportskih automobila ove marke.  Riječ je o oko 4,5 metara dugom konceptu širokom 2 metra, te s međuosovinskim razmakom od 2,73 metra. Sprijeda se vozi na 20-inčnim kotačima, dok su oni straga dijagonale 21 inč, a visina vozila je svega 1,2 metra.

Specifičan je i po vratima koja se otvaraju prema gore i naprijed, a ovakav način otvaranja korišten je u legendarnom trkaćem modelu Porsche 917. Za vertikalni svjetlosni potpis sprijeda dizajneri su inspiraciju crpili iz modela Porsche 906 i 908. Jedan poseban detalj je modernizirani grb Porschea, koji ima svoj debi na Mission X. Brušeni plemeniti metal, trodimenzionalna struktura saća, osvježena heraldička zvijer i suptilnija zlatna boja – kad se pažljivo pogleda, ovo su razlike između moderniziranih Porscheov grb i njegova neposrednih prethodnika.

Unutrašnjost donosi dva školjkasta sjedala, svaki drugačije boje. Tu je i nekoliko kamera, koje se aktiviraju pritiskom tipke na upravljaču, a koje potom snimaju vašu vožnju. Također, ispred suvozača se može montirati posebna štoperica s analognim i digitalnim prikazom.

Iz Porschea najavljuju, ako će Mission X ići u serijsku proizvodnju, onda treba zadovoljiti nekoliko uvjeta: biti najbrže vozilo na Nürburgring Nordschleife; imati omjer snage i težine od otprilike jednog KS po kg;  postići vrijednosti potisne sile koje su znatno veće od onih koje isporučuje trenutni 911 GT3 RS, te nudi znatno poboljšane performanse punjenja sa svojom 900-voltnom arhitekturom sustava, što znači kako bi se trebao puniti otprilike dvostruko brže Taycana Turbo S.

Porsche za sada nije iznio informacije o ukupnoj snazi, no svjetski mediji špekuliraju kako će snaga biti između 1500 i 1700 KS, a serijska izvedba, ako će do nje uopće doći, mogla bi biti predstavljena do kraja ovog desetljeća. Do tada možete uživati u fotografijama i skicama.

KOMENTARI