Peugeot obnovio čitavu gamu modela 508

Peugeot obnovio čitavu gamu modela 508

Redizajnirani modeli 508 donose novu prednji izgled, dorađenu grafiku stražnjih svjetala, a bit će dostupan u benzinskim, dizel i plug-in hibridnim izvedbama, uključujući i sportsku Peugeot Sport Engineered izvedbu.

Novi Isuzu D-Max je stigao u Hrvatsku
Kraj za Mitsubishi Pajero: nakon 40 godina legendarni terenac odlazi u mirovinu
Upravo predstavljena redizajnirana Dacia Duster donosi mnogo novosti

Druga generacija Peugeota 508 bila je predstavljena 2018. godine, pa je pravo vrijeme za osvježenje ovog modela. Od kada se pojavio, privlačio je svojim izgledom i siluetom, bilo u limuzinskoj, bilo u karavan izvedbi. Sada dolazi s novim prednjim dijelom koji uključuje tanka Matrix LED svjetla koja dolaze serijski u svim izvedbama, a tu je i veća prednja maska koja se širi na branike, kao i na modelima 3008 i 5008.

Stražnja su svjetla dobila novu grafiku i dinamičke pokazivače smjera, novi su i aluminijski naplatci Epherra veličine 18 inča, a kupci će sada moći birati između sedam boja karoserije od kojih su tri nove – Okenite bijela, Eclipse plava i Titanium siva, dok je sada Selenium siva boja dostupna na svim izvedbama.

Unutrašnjost donosi poznati Peugeotov i-Cockpit s digitalnom instrument pločom i 10-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom koji je blago okrenut prema vozaču. Tu su i već dobro poznate klavirske tipke prečaca, a nov je i dio oko automatskog mjenjača. Istovremeno je moguće povezati dva mobitela putem Bluetootha, a tu je i opcija glasovnog upravljanja koje započinjete s naredbom „Ok Peugeot“.

Peugeot 508 je dostupan s 1,2-litrenim trocilindričnim benzinskim motorom sa 130 KS te s 1,5-litrenim turbo dizel motorom s četiri cilindra, također snage 130 KS, a oba su motora uparena s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Novost u ponudi je 180 KS snažan plug-in hibridni sustav koji se pridružuje već poznatom plug-in hibridnom sustavu s 225 KS, a u ponudi je i dalje Peugeot Sport Engineered (PSE) izvedba koja ima snagu od 360 KS i pogon na sve kotače.

Plug-in hibridne izvedbe dolaze s 12,4 kWh baterijom i standardnim jednofaznim punjačem od 3,7 kW, dok je u opciji jednofazni punjač od 7,4 kW (serijski za PSE izvedbu). Punjenje baterije traje između malo više od 7 sati, pa do sat i 40 minuta na najsnažnijem punjaču.

Peugeot je u redizajnirani 508 ugradio i niz sigurnosnih sustava, kao i sustava pomoći vozaču, kao što se i očekuje od automobila ove klase. Cijena još nije objavljena, no zna se kako će redizajnirani Peugeot 508 na tržište stići ovo ljeto, a proizvodit će se u Francuskoj.

KOMENTARI