Nakon što je u svibnju predstavio osvježeni 2008, Peugeot je pripremio i osvježenje za model 208, iznimno važan model koji je prošle godine bio najprodavaniji automobil u Europi, a od lansiranja krajem 2019. godine proizvedeno je gotovo milijun primjeraka ovog modela. Peugeot je pojednostavio izbor i sada će se nuditi tri paketa opreme – Active, Allure i GT, a u ponudi će biti šest pogonskih sklopova.
Redizajnirani 208 donosi novi izgled prednjeg dijela s novim svjetlosnim potpisom, a GT izvedba, kakvu vidite na fotografijama, donosi i tri neovisna LED optička modula koja čine izgled kandži. Tu je i novi svjetlosni potpis na stražnjem dijelu vozila, a sprijeda je vidljiv i novi Peugeot logo.
208 dobiva i dvije nove boje karoserije – Agueda žutu i Selenium sivu, a ukupan broj dostupnih boja je sada sedam. Također, bez obzira na paket opreme, svi modeli dolaze sa sjajno crnim poklopcima retrovizora, dok GT izvedba dolazi i sa sjajno crnim lukovima kotača i opcijskim crnim krovom. U ponudu stižu i novi aluminijski naplatci u veličinama od 16 i 17 inča.
Unutrašnjost donosi nove tkanine na sjedalima, novim presvlakama od Alcantare koji dolaze u opciji, a sada serijski sve izvedbe dobivaju i 10-inčni multimedijski zaslon. Također, osim osnovnog paketa Active, sve ostale izvedba donose i 10-inčne digitalne instrumente. Promijenjen je i izgled ručice ručnog mjenjača.
Što se motorizacije tiče, u ponudi su benzinci PureTech sa 75 KS (5 brzina) i 100 KS (6 brzina), a slijede novi blagohibridni motori Hybrid 100 i Hybrid 136, a oba dolaze s 48 voltnim hibridnim sustavom koji je kombiniran s e-DCS6 elektrificiranim 6-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke koji uključuje elektromotor.
Što se tiče električne izvedbe, ona sada ima oznaku E-208, gdje je slovo e postalo veliko, a sada dolazi s motorom koji razvija snagu od 115 kW/156 KS koji je kombiniran s 51 kWh baterijom s autonomijom od 400 km. Tu je i podrška za brzo punjenje do 100 kW gdje punjenje traje 25 minuta (20-80 %), dok na 7,4 kWh Wallboxu punjenje traje 4 sata i 40 minuta.
Objavljeni su i paketi opreme, pa tako serijski u paketu Active dolazi novi svjetlosni potpis s 3 vertikalne grupe sprijeda i 3 vodoravne LE diode straga, ručni klima uređaj, električni prednji i stražnji prozori, električni retrovizori, Peugeot i-Cockpit s 10-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir, USB-C utičnica na prednjoj strani. Sljedeći paket opreme je Allure koji donosi i 16-inčne aluminijske naplatke “NOMA”, rešetku u boji karoserije, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, električno sklopivi retrovizori, Peugeot i-Cockpit s 10-inčnom digitalnom instrument tablom i 10-inčnim HD središnjim zaslonom osjetljivim na dodir, Peugeot i-Connect infotainment sustav s potpunom povezanošću pametnog telefona, 2 USB-C utičnice sprijeda, 1 USB-C utičnica i 1 USB-A utičnica straga.
Top model GT donosi još i Full LED prednja svjetla, parkirnu kameru visoke razlučivosti, pristup i pokretanje bez ključa, prilagodljivo ambijentalno osvjetljenje, 10-inčnu digitalnu ploču s instrumentima s 3D zaslonom, električno sklopive retrovizore s osvjetljenjem dobrodošlice, sjajni crni lukovi kotača, GT značke i ostalu opremu. Cijene još nisu poznate.
KOMENTARI