Peugeot je obnovio svoj najmanji SUV 2008

Peugeot je obnovio svoj najmanji SUV 2008

Redizajnirani 2008 je dobio nova dizajnerska obilježja marke, a u ponudi ostaju benzinski i dizel motori, a najveći se naglasak stavlja na električnu izvedbu e-2008.

TEST: Peugeot 2008 Allure BlueHDi 130 EAT8 S&S
Počela je prodaja novog Peugeota 2008 na našem tržištu, a cijene započinju od 138.990 kn
Peugeot 2008 u klubu milijun

Novoobnovljeni gradski SUV Peugeot 2008 donosi najnovije dizajnerske detalje ove marke i u gradsku klasu vozila. Zanimljivo je kako je 2008 predstavljen par mjeseci nakon modela 208, a prošao je kroz redizajn nešto prije njega. Izgleda kako u Peugeotu smatraju kako je 2008 važniji model, a kako i ne bi bio kad su SUV izvedbe svakim danom sve traženije.

Najviše dizajnerskih promjena ima sprijeda, gdje su odmah primjetna nova svjetla, novi LED svjetlosni potpis s tri okomita svjetla različite debljine, a tu je i novi branik, kao i maska s novim Peugeot logotipom. Gledajući s boka, promjene su u dizajnu aluminijskih naplataka koji su dostupni u veličinama od 16 do 18 inča, dok su stražnja svjetla dobila potpuno novu grafiku. Sada je 2008 dostupan u šest boja karoserije, a zanimljivo je da su poklopci retrovizora uvijek crne boje.

Unutrašnjost dobiva nove boje i kvalitetnije materijale, a tu je i standardni i-Cockpit s novim dizajnom 10-inčnih digitalnih instrumenata (samo Active oprema ima analognu ploču), koji je dostupan i s 3D prikazom, a serijski je i 10-inčni središnji multimedijski zaslon u svim paketima opreme. Također, modeli opremljeni ručnim mjenjačem dobivaju novi izgled ručice mjenjača.

Peugeot naglasak stavlja na električnu izvedbu koja dolazi pod oznakom e-2008 i donosi poboljšanja u odnosu na dosadašnju izvedbu. Tako je električni motor sada snažniji za 20 KS i sada razvija snagu od 115 kW/156 KS, a tu je i nešto veća baterija kapaciteta 54 kWh (+4 kWh), pa je povećana i autonomija na 406 km, a koja je do sada bila 344 km.

Benzinska ponuda započinje s 1,2-litrenim turbo benzince sa 100 KS koji je dostupan isključivo s ručnim mjenjačem, dok se kod izvedbe sa 130 KS može birati ručni ili automatski mjenjač. U ponudi je i 1,5-litreni turbo dizel sa 130 KS koji dolazi isključivo s automatskim mjenjačem. Najavljen je i novi blagohibridni benzinac koji će stići nešto kasnije.

KOMENTARI