Ovo je potpuno novi Peugeot 308, a dostupan je s benzinskim, dizel i plug-in hibridnim pogonima

Ovo je potpuno novi Peugeot 308, a dostupan je s benzinskim, dizel i plug-in hibridnim pogonima

Dugo se je čekala premijera novog kompakta Peugeot 308, a nakon što su prošli tjedan ''procurile'' fotografije, sada je pred nama i u potpunosti otkriven model.

U domaće salone je stigao dorađeni Peugeot 308 i 308 SW
Stigao je novi Peugeot 308, a cijene kreću od 160.975 kuna
Osvježeni Peugeot 308 za 2020. dobiva potpuno digitalni i-Cockpit

Prethodna generacija Peugeota 308 je najavila kako Peugeot polako prelazi u premium segment, a s novim je modelom to još više naglašeno. Osim toga, novi 308 je i prvi model koji nosi novi Peugeot logo koji je postavljen na masku motora, blatobrane i na poklopac prtljažnika.

Iako je bočna linija slična prethodniku, sve je na novom 308 novo. Prednji dio je spušten i ima veliku masku motora, te su tu i tzv. kljove koje predstavljaju LED dnevna svjetla. Straga su svjetla nova i spojena. 308 je narastao za 11 cm i sada u dužinu mjeri 4,36 m, a za 5,5 cm je povećan i međuosovinski razmak koji sada mjeri 2,675 m, dok je visina smanjena 2 cm i sada je 308 visok 1,44 m. Prtljažnik u osnovnom obliku zaprima 412 litara, dok se preklapanjem stražnjeg naslona obujam povećava na 1.323 litre, a tu je i 28 litara u pretincima ispod poda.

Za pogon se brinu 1,2-litreni benzinci sa 110 i 130 KS, gdje je potonji dostupan i s EAT8 automatskim mjenjačem, te 1,5-litreni dizelaš sa 130 KS koji je dostupan s ručnim ili EAT8 automatskim mjenjačem. Novost u ponudi su plug-in hibridi sa 180 KS, koji se sastoji od 110 kW/150 KS snažnog benzinca i 81 kW/110 KS snažnog elektromotora; te Hybrid 225 e-EAT8 koji se sastoji od 132 kW/180 KS snažnog benzinca i 81 kW/110 KS snažnog elektromotora, a koji u konačnici daju 225 KS, a oba su uparena s automatskim mjenjačem.

U oba modela je ugrađena 12,4 kWh baterija koja slabijem modelu omogućuje doseg do 60 km, dok snažnijem nudi doseg do 59 km, a ugrađena su i dva punjača. Serijski dolazi 3,7 kW jednofazni punjač, dok je 7,4 kW jednofazni punjač u dodatnoj opremi. Punjenje putem serijskog punjača traje 7 sati i 5 minuta, dok putem Wall Boxa od 7,4 kW punjenje traje 1 sat i 55 minuta.

U unutrašnjosti nas pak očekuje novi digitalni i-Cockpit dijagonale 10 inča; koja je u GT izvedbi 3D; a tu je i 10-inčni središnji infotainment sustav koji je u potpunosti nov i naziva je Peugeot i-Connect. Od opreme Allure, novi 308 uvodi virtuale i-prekidače koji su u potpunosti podesivi, a zamjenjuju fizičke tipke klima uređaja, a kako će sve to funkcionirati, vidjet ćemo u praksi.

Osim toga, funkcija zrcaljenja mobilnog telefona je sada bežična i omogućuje istovremeno spajanje dva telefona, a ugodan rad omogućuje zaslon koji omogućuje prikazivanje više prozora odjednom, a posjeduje widgete i prečace kao i klasičan tablet. Uz to, zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku, prostor za putnike je povećan, a otvor za ventilaciju imaju i putnici straga.

Novi Peugeot 308 dolazi i s najnovijim sigurnosnim sustavima, kao i sustavima pomoći vozaču, a novi model će se proizvoditi  u tvornici Mulhouse u Francuskoj, gdje se proizvodila i prethodna generacija, a već se zna kako će na naše tržište stići u posljednjem kvartalu, po još nepoznatoj cijeni.

KOMENTARI