Ovo je potpuno novi električni Fiat 600e, a hibrid stiže dogodine

Ovo je potpuno novi električni Fiat 600e, a hibrid stiže dogodine

Fiat se s modelom 600e vraća u B-segment, a električna bi izvedba trebala omogućiti autonomiju od preko 400 km u kombiniranoj vožnji, odnosno preko 600 km u gradskoj vožnji.

Novi gradski SUV s osebujnim dizajnom: Hyundai Bayon
Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 Tekna
U Ženevi nas očekuje svjetska premijera novog Toyotinog B-SUV modela

Novi Fiat 600e ima veliku ulogu ove marke. Ovime se označava povratak u B-segment, a ime nasljeđuje od velikog hita iz 50-ih godina prošlog stoljeća, a Fiat o njemu govori kao odličnoj kombinaciji automobila B i B-SUV svijeta, čime se želi naglasiti prostranost, ali i robusnost.

Fiat 600e (RED)

Riječ je o modelu koji je dug 4171 mm, širok 1781 mm i visok 1523 mm, a donosi međuosovinski razmak od 2562 mm. Pritom prtljažnik u osnovi zaprima 360 litara prtljage, odnosno 1231 litru s preklopljenim stražnjim sjedalima. Iz Fiata se hvale i kako pretinci u kabini imaju ukupan obujam od 15 litara.

Za početak će 600e biti dostupan samo s električnim motorom, no do sredine sljedeće godine stiže i hibridna izvedba. Također, u ponudi su dvije izvedbe – pristupačniji (RED) i luksuzniji paket La Prima, a najveća razlika između njih je uređenje unutrašnjosti, dok se izvana razlikuju po veličini aluminijskih naplataka. Naime, RED izvedba dolazi sa 16-inčnim naplatcima, dok La Prima dolazi s 18-inčnim naplatcima.

Fiat 600e (RED)

Unutrašnjost je već viđena u modelu 500e, no ovdje je prilagođena i nudi više prostora. Nudi se ambijentalno osvjetljenje, a sjedalo vozača se u opciji nudi i s masažom. Nudi se i nekoliko USB priključaka, kako sprijeda, tako i straga, a tu je i bežični punjač za mobitel.

Fiat 600e La Prima

Instrument ploča je digitalna i ima dijagonalu od 7 inča, dok središnji multimedijski zaslon dolazi u veličini od 10,25 inča. On podržava i bežično spajanje s Apple CarPlay i Android Auto uređajima, a tu je i 6 zvučnika. Navigacija je TomTom, i pruža informacije u stvarnom vremenu, a tu je i Fiat aplikacija koja omogućuje upravljanje klimatizacijom na daljinu.

Fiat 600e La Prima

Elektromotor je poznat iz ostalih modela Stellantisa, a razvija maksimalnu snagu od 115 kW/156 KS i nudi 260 Nm okretnog momenta, a dostupan je samo pogon na prednje kotače. Ovisno o izvedbi, autonomija baterije je od 406 km u kombiniranom ciklusu do 604 km u gradskoj vožnji.

Fiat 600e (RED)

Kapacitet baterije je 54 kWh, odnosno 51 kWh neto, a podržano je punjenje od 11 kW AC i 100 kW DC, gdje na potonjem punjenje od 20 do 100 % traje 27 minuta, dok na AC 11 kW punjenje od 0 do 100 % traje 5 sati i 45 minuta. Težina same baterije je 339 kg, dok je težina čitavog vozila 1520 kg, a motor je dovoljno snažan da ubrza od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronički ograničena na 150 km/h.

Fiat 600e La Prima

Početak narudžbi kreće ovih dana, a prve isporuke se očekuju na jesen. Cijene za sada nisu objavljene, no očekujemo kako će najpovoljniji Fiat 600e startati od oko 45.000 eura.

2024 Fiat 600e La Prima

 

2024 Fiat 600e (RED)

KOMENTARI