
Potpuno nova generacija modela A6, poslovne limuzine iz Ingolstadta, odlikuje se minimalističkim dizajnom i izvrsnim koeficijentom zračnog otpora od 0,23. Dizajn se oslanja na ostale nove modele tvrtke, a sve je uklopljeno u privlačnu kombinaciju. Osim toga, u ponudi su benzinski i dizel motori koji će dodatno povećati prodaju.

Nova limuzina A6 se može naručiti i s opcijskim adaptivnim zračnim ovjesom, a u opciji se nudi i upravljanje svim kotačima, što omogućuje lakše manevriranje. Pri malim brzinama upravljanje svim kotačima omogućuje zakretanje stražnjih kotača do 5 stupnjeva u suprotnom smjeru od prednjih kotača, dok se pri srednjim i višim brzinama stražnji kotači okreću u istom smjeru, što rezultira stabilnijem upravljanju.

Svi pogoni, osim osnovnog benzinca, dolaze s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus, što omogućuje bolje performanse i električni pogon kod parkiranja i manevriranja. Također, auto može raditi na struju u sporom prometu ili tijekom lagane izvangradske vožnje, a upravo ta tehnologija nudi dodatni pogonski moment od 230 Nm i do 18 kW/24 KS dodatne snage. Ugrađena baterija ima kapacitet od 1,7 kWh.

Osnovni motor je 2.0 TFSI koji razvija maksimalnu snagu od 150 kW/204 KS i nudi 340 Nm okretnog momenta, a uparen je sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke, a dolazi isključivo s pogonom na prednje kotače. Ubrzanje do stotke traje 8,2 sekunde, dok mu je maksimalna brzina 244 km/h.

Drugi benzinski motor je 3.0-litreni TFSI sa 6 cilindara, koji razvija maksimalnu snagu od 270 kW/367 KS i nudi 550 Nm okretnog momenta. On dolazi s MHEV plus tehnologijom, a također dolazi u kombinaciji s automatskim mjenjačem, ali uvijek s quattro pogonom na sve kotače. Ova izvedba do stotke ubrzava za 4,7 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.

Tu je i turbo dizel izvedba, a nju pokreće dvolitreni TDI motor koji razvija maksimalnu snagu od 150 kW/204 KS i pritom nudi 400 Nm okretnog momenta. Ova izvedba dolazi s MHEV plus tehnologijom, a kupci mogu birati između izvedbe s pogonom na prednje kotače, koji do stotke ubrzava za 7,8 sekundi i nudi 244 km/h maksimalne brzine, ili pak quattro izvedbu koja ubrzava za 6,9 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 243 km/h.

Unutrašnjost donosi Audi MMI panoramski zaslon i dodatni MMI zaslon za putnike. Samostojeći Audi MMI panoramski zaslon se sastoji od 11,9-inčnog Audi virtualnog kokpita i MMI zaslona dijagonale 14,5 inča. Opcijski suvozački zaslon ima dijagonalu od 10,9 inča. Tu je i novi opcijski head-up zaslon koji prikazuje 85 posto veću sliku nego prije. Doplatiti je moguće i za Bang & Olufsen sustav u kombinaciji sa 16 ili 20 zvučnika, a zvučnici u naslonima za glavu stvaraju poseban surround zvuk.

Ovo je tek dio novosti koje donosi potpuno novi A6 limuzina, a svim detaljima ćemo se pozabaviti kada auto pristigne na test. Zanimljivo je i kako prodaja u Hrvatskoj kreće ovih dana, a poznato je i kako cijene kreću od 62.799 eura, dok se prve isporuke očekuju na ljeto.

KOMENTARI