Ovo je potpuno nova generacija za Ford Tourneo Connect

Ovo je potpuno nova generacija za Ford Tourneo Connect

Ford je upravo objavio prve fotografije i informacije o potpuno novoj generaciji modela Tourneo Connect, koji je napravljen u suradnji s Volkswagenom, a dolazi s benzinskim i dizel motorima, te u dvije dužine karoserije s 5 ili 7 sjedala.

Nova globalna automobilska alijansa
Redizajn i za Ford Focus: novi dizajn prednjeg dijela i novi multimedijski sustav
Brussels Motor Show: nova hibridna inačica Forda Mondeo

Objavljene su prve informacije o potpuno novoj generaciji modela Ford Tourneo Connect, a treća generacija je plod suradnje između Forda i Volkswagena, pa je tako novi Tourneo Connect napravljen na bazi Volkswagen Caddyja.

Novi Tourneo Connect u odnosu na prethodnu generaciju donosi potpuno novi dizajn i više prostora u unutrašnjosti, a u odnosu na Caddy najveće dizajnerske razlike su vidljive sprijeda, gdje Fordov LKV donosi nova svjetla, karakterističnu Ford masku i potpuno drugačiji dizajn prednjeg branika.

Tourneo Connect će biti dostupan u dvije dužine karoserije – kraća oznake L1 i dužine 450 cm, te duža oznake L2 i dužine 485 cm, a obje će biti dostupne u kombinaciji s 5 ili sa 7 sjedala. L1 izvedba nudi utovarni prostor od 2,6 m3 i može prevesti teret dužine 1913 mm kad se koriste 2 sjedala, 1100 mm kada se koristi 5 sjedala, odnosno 317 mm kada se koristi 7 sjedala.

L2 izvedba nudi maksimalni tovarni obujam od 3,1 m3, a u nju se mogu natovariti tereti dugi do 2265 mm u kombinaciji s 2 sjedala, 1452 mm kada se koristi 5 sjedala, odnosno 629 mm kada se koristi svih 7 sjedala.

Unutrašnjost donosi više prostora od prethodnika, a tu su i svi najnoviji sigurnosni sustavi, kao i 8,25-inčni ili opcijski 10-inčni multimedijski zaslon, te opcijska 10,25-inčna digitalna instrument ploča, a u odnosu na prethodnu generaciju materijali koji se koriste u uređenju unutrašnjosti su kvalitetniji.

Što se pak pogona tiče, u ponudi je jedan turbo benzinac obujma 1,5 litara i najveće snage 114 KS koji je dostupan u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem, a druga opcija je dvolitreni turbo dizelaš koji je dostupan u dvije razine snage – 102 KS i 122 KS.

Slabija izvedba je dostupna samo s ručnim mjenjačem, dok je snažnija izvedba dostupna i s automatikom, ali i u kombinaciji s pogonom na sve kotače i ručnim mjenjačem. Za svakog ponešto. No Ford još nije objavio kada planira početak prodaje, kao ni po kojim će cijenama biti dostupan novi Tourneo Connect.

KOMENTARI