Ovo je nova Acura NSX Type S sa 608 KS

Ovo je nova Acura NSX Type S sa 608 KS

Acura je objavila podatke o završnoj izvedbi modela NSX Type S, a koji će uskoro biti predstavljen i pod Hondinom značkom, a donosi 27 KS više, te ima male promjene u izgledu.

Acura je najavila novu Integru Type S
Legendarna Integra se vraća kao 5-vratna coupe limuzina
Automobili koje je vozio prvi čovjek Facebooka Mark Zuckerberg

Na Monterey Car Weeku Acura predstavlja NSX Type S, model koji je nedavno najavljen, a sada su objavljene i prve fotografije, te tehničke specifikacije, pa se može usporediti s ”običnim” modelom. Također treba naglasiti i kako je ovo ujedno i posljednja serija druge generacije ovog modela, čija će proizvodnja prestati u prosincu sljedeće godine.

A do tada se može uživati u najsnažnijem NSX ikada proizvedenom. Naime, i dalje ga pokreće 3,5-litreni V6 twin-turbo potpomognut elektromotorima, a ukupna snaga sustava je sada 447 kW/608 KS, što je za 20 kW/27 KS više nego do sada, a ukupno se nudi i 667 Nm okretnog momenta, odnosno 22 Nm više nego prije.

Maksimalna brzina ovog modela je 307 km/h, a za ubrzanje od 0 do 96 km/h (0 do 60 mph) traje ”manje od 3 sekunde”, kažu iz Acure u službenim specifikacijama ovog modela.

Osim snažnijeg motora, NSX Type S je dobio i ponešto drugačiji izgled, a prvenstveno se to odnosi na prednji branik koji sada ima veće otvore za zrak, tu su i drugačiji pragovi, te novi stražnji branik s difuzorom, a pragovi, difuzor, stražnji spojler i krov napravljeni su od ugljičnih vlakana. Tu je i poseban Berlina crni završni sloj na retrovizorima i ručicama za otvaranje vrata.

Novi aluminijski naplatci dolaze u veličini od 19 inča sprijeda, odnosno 20 inča straga, a dostupni su u dvije boje – Gloss Berlina crnoj ili Matte Shark sivoj i dolaze s Pirelli P-Zero gumama dimenzija 245/35 ZR19 sprijeda, te 305/30 ZR20 straga.

Osim toga, dorađen je i ovjes, prošireni su tragovi kotača, a poboljšan je i kočioni sustav. Tu je i nešto brži 9-stupanjski DCT automatski mjenjač, a u ponudi su nanovo proračunata četiri načina rada – Quiet, Sport, Sport+ i track.

Unutrašnjost donosi Type S i NSX logotipe te mnoge površine presvučene Alcantarom. Ukupno će biti proizvedeno 350 primjeraka, od kojih je 300 rezervirano za tržište SAD-a, a objavljena je i cijena za SAD od 169.500 USD za početni model, odnosno 182.500 USD za izvedbu s Lightweight paketom.

KOMENTARI