Na obali talijanskog jezera Como od 24. do 26. svibnja 2019. održava se Concorso d’Eleganza Villa d’Este, prestižno natjecanje koje svake godine okuplja povijesna vozila proizvedena između 20-ih i 80-ih godina. Grand Hotel Villa d’Este i Villa Erba bit će mjesto na kojem će se pojaviti najljepši automobili i motocikli iz svojih razdoblja.
Ovogodišnji događaj predstavlja se pod motom „Simfonija motora – 90 godina Concorso d’Eleganza Villa d’Este i BMW Automobili“, a vozila će biti predstavljena kroz osam kategorija odnosno klasa:
– Zbogom bučne dvadesete: rođenje Concorsa
– Brzo naprijed: napredak kroz četvrtinu stoljeća
– Mali i savršeno oblikovani: umjetnička radionica u minijaturi
– Nova zora: Rock ‘n’ Roll era
– Swinging šezdesetih godina: nebo je granica
– Baby You Can Drive My Car: automobili glazbenih zvijezda
– Utrka protiv vremena: legende utrka izdržljivosti
– Odvažnost za san: koncepti koji su potresali svijet motora
U kategoriji Baby You Can Drive My Car: automobili glazbenih zvijezda moći će se vidjeti roadster BMW 507 iz 1957. godine, spider Maserati Mistral 4000 Spider iz 1966. te četiri coupea: Bizzarrini GT Strada 5300 iz 1966, Lamborghini Miura P 400 S iz 1971, Aston Martin V8 Vantage iz 1985. i Porsche 959 iz 1988.
Nama je za oko zapeo Lamborghini Miura P400 S koji je pripadao Little Tonyju, jednom od najuspješnijih talijanskih pjevača 60-ih godina. Ovaj ljubitelj motocikala i posebno sportskih automobila kupio je tri Miure, uključujući i ovu u Azzurro Mexico plavoj boji s crnim interijerom, koja će se natjecati u Villi d’Este. Trenutno u vlasništvu talijanskog kolekcionara, a automobil je certificiran od strane Lamborghini Polo Storico. Inače, ovo je jedna od samo šest Miura originalno obojenih u Azzurro Mexico plavu boju.
Lamborghini P400 S s brojem šasije #4797 isporučen je 2. ožujka 1971. u Republici San Marino Antoniju Ciacciu, poznatom široj javnosti pod scenskim imenom Little Tony. Iako je rođen u Tivoliju (rimska provincija), on je uvijek bio, barem službeno, građanin San Marina. Automobil je ipak registriran u Italiji, s rimskim registarskim pločicama, u svibnju 1973.
Automobil je potpuno obnovljen uz potporu Polo Storica, koji je pružio potpune informacije o vozilu. Osim što je ponudio specifikacije iz proizvodnje automobila iz svojih arhiva, Polo Storico je ponudio i stručnost s pravim metodama rada kako bi osigurao da i izgled i sve faze restauratorskih radova budu savršene te da se poštuje način na koji su se radili automobili tog doba u Sant’Agata Bologneseu.













KOMENTARI