Početkom rujna, na sajmu mobilnosti IAA u Münchenu, Opel će po prvi puta u javnosti prikazati novi logo, koji će se i dalje nalaziti na središnjem dijelu Opel Vizora, odnosno maske. Munja – ili ‘Blitz’ na njemačkom – usko je povezana s električnom energijom i idealan je amblem koji simbolizira Opelov pristup eri elektromobilnosti.
“Naš ‘Blitz’ je relevantniji nego ikad prije. To ne samo da simbolizira našu predanost inovacijama i mobilnosti, već također prenosi našu predanost da postanemo potpuno električna marka u Europi do 2028. godine. Već ove godine ćemo imati 15 elektrificiranih modela u našem portfelju i s ponosom možemo reći kako je Opel električan “, rekao je izvršni direktor Opela Florian Huettl.
“IAA Mobility jedan je od najvećih sajmova automobila na svijetu i stoga je savršeno mjesto za ponosno predstavljanje modela s našim novim ‘Blitzom’. Nadalje, imamo u planu i iznenađenje. Posjetitelji našeg štanda u Münchenu bit će oduševljeni,” rekao je.
KOMENTARI