Odličan postao još bolji: dorađena Toyota GR Yaris za 2024. godinu

Odličan postao još bolji: dorađena Toyota GR Yaris za 2024. godinu

Toyota je doradila GR Yaris tako je ugrađen novi automatski mjenjač, povećana mu je snaga, dobio je novu unutrašnjost, a tu su i blage vizualne promjene.

Počela je proizvodnja 261 KS snažne Toyote GR Yaris
Toyotin eksperimentalni GR Yaris za pogonsko gorivo koristi vodik
Toyota planira nuditi zabavne automobile još dugi niz godina

Toyota je na Salonu automobila u Tokiju predstavila dorađeni GR Yaris, a za kojeg kažu da nudi još bolje iskustvo vožnje nego do sada. U tri godine otkako je prvi automobil sišao s proizvodne linije, uloženi su intenzivni napori da se on učini još boljim: snažnijim, osjetljivijim, zanimljivijim i – vjerujte – isplativijim za vožnju. Inženjeri za utrke TOYOTA GAZOO, glavni vozači i profesionalci za utrke i reli surađivali su u duhu stalnog poboljšanja kako bi obogatili osnovni karakter GR Yarisa kao automobila “sa vozačem na prvom mjestu” – automobila koji je fokusiran na posebno iskustvo u kojem uživate u trenutku kada sjednete za volan i upalite motor.

Popis promjena je opsežan i opravdava opis “novi GR Yaris”. Ključni elementi uključuju evoluciju vodećeg svjetskog trocilindričnog motora s turbopunjačem za isporuku još više snage i okretnog momenta i uvođenje potpuno novog GAZOO Racing izravnog automatskog mjenjača s osam brzina, projektiranog za natjecateljske brze promjene stupnjeva prijenosa. Snaga ovog modela je sada 206 kW/280 KS, a nudi se i 390 Nm okretnog momenta.

Izvana je GR Yaris dobio novi prednji branik, nova svjetla straga koja su sada u donjem dijelu svjetlosno spojena, a u ponudi je i nova siva boja koju vidite na fotografijama. Šasija GR Yarisa po mjeri dodatno je ojačana, a u kabini su izgled kokpita i položaj vozača preinačeni za autentičniji osjećaj sportskog automobila.

Tu je i najviše polemike oko dizajna, no naše je mišljenje kako je ovo korak unaprijed. Naime, sada se nudi bolja vidljivost prema naprijed jer je unutrašnji retrovizor pomaknut gore, a multimedijski zaslon je pomaknut dolje. Ovjes je također prilagođen za veću kontrolu upravljanja i robusnu izvedbu pod velikim opterećenjima, s revidiranim oprugama i ojačanim sklopom prednjeg amortizera.

Fokusiranija ponuda ponudit će jednu verziju u specifikaciji “Circuit”, s paketom performansi hlađenja koji uključuje dodatni hladnjak i modificirani usisnik zraka, a u prodaju na europsko tržište stiže na ljeto. A kakve će cijene bit? To još nije poznato…

KOMENTARI