Obnovljeni Porsche 911 po prvi puta i s hibridnim pogonom

Obnovljeni Porsche 911 po prvi puta i s hibridnim pogonom

Porsche je pripremio obnovljeni 911, a po prvi puta će u ponudi biti i hibridna izvedba ovog legendarnog modela.

Porsche 911 će se i u budućnosti nuditi s ručnim mjenjačem
Novi rekord u visinskoj vožnji: Porsche 911 se popeo na 6734 metra nadmorske visine
Vikend iz snova: Porsche On Track na Grobniku

Vjerojatno jedan od najpoznatijih sportskih automobila na svijetu, Porsche 911, predstavljen je u obnovljenom obliku, a po prvi puta u povijesti će se nuditi i s hibridnim pogonskim sklopom! Tako će Porsche 911 Carrera GTS biti pokretan novorazvijenim 3,6-litrenim boxer motorom koji razvija maksimalnu snagu od 357 kW/485 KS i nudi 570 Nm okretnog momenta, a koji je uparen s T-Hybrid sustavom novorazvijenim električnim turbopunjačem ispušnih plinova.

Integrirani električni motor, smješten između kompresora i turbinskog kotača, trenutačno ubrzava turbopunjač, što odmah stvara prednapon. Električni motor u turbopunjaču ispušnih plinova također funkcionira kao generator te generira do 11 kW (15 KS), a ta se energija izdvaja iz protoka ispušnih plinova. Električni turbopunjač bez wastegatea omogućuje korištenje samo jednog turbopunjača umjesto prethodna dva, što osigurava dinamičniju i osjetljiviju isporuku snage.

Pogonski sklop također uključuje sinkroni motor s trajnim magnetom integriran u novi, snažniji osmostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom (PDK). Čak i pri praznom hodu, podržava bokser motor s dodatnim pogonskim momentom do 150 Nm i osigurava povećanje snage do 40 kW. Porsche povezuje oba elektromotora s laganom i kompaktnom visokonaponskom baterijom. Po veličini i težini odgovara uobičajenoj 12-voltnoj startnoj bateriji, ali pohranjuje do 1,9 kWh energije (bruto) i radi na naponu od 400 V. Za optimiziranu ukupnu težinu, Porsche je ugradio laganu litij-ionsku bateriju za 12 V električni sustav u vozilu. Sve kombinirano omogućuje ukupnu snagu sustava od 398 kW/541 KS i 610 Nm okretnog momenta, a to pak omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za ravno 3 sekunde, dok je maksimalna brzina ovog modela 312 km/h.

Što se pak modela 911 Carrera tiče, njega i dalje pokreće 3,0-litreni bokser motor s dvostrukim turbo punjačem, a i ovaj je motor dorađen. Intercooler je preuzet s Turbo modela i sada se nalazi izravno ispod rešetke poklopca, a snaga je povećana na 290 kW/394 KS uz 450 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu (3,9 sekundi sa Sport Chrono paketom), dok mu je maksimalna brzina 294 km/h.

Ukupno sedam dizajna kotača od 19/20 inča ili 20/21 inča dostupno je za 911. Po prvi put u modelu 911 Carrera dostupni su kotači Exclusive Design s karbonskim lamelama koji smanjuju koeficijent otpora i time povećavaju učinkovitost. Modeli 911 Carrera GTS standardno se kreću na 21-inčnim kotačima i gumama 315/30 ZR 21 straga. Sprijeda su gume 245/35 ZR 20 na kotačima od 20 inča. U skladu sa značajno poboljšanim performansama, širi otisak stražnjih guma poboljšava dinamiku vožnje i trakciju modela 911 Carrera GTS.

Što se pak tiče dizajna, promjene su suptilne a uključuju nove branike, a sada standardno dolaze Matrix LED svjetla. Na modelima 911 Carrera GTS, prednji kraj ima pet okomito postavljenih aktivnih zaklopki zraka za hlađenje vidljivih izvana i još jednu skrivenu zaklopku sa svake strane. Po prvi put u 911, oni su nadopunjeni prilagodljivim prednjim difuzorima u podvozju, koji se kontroliraju zajedno s klapnama zraka za hlađenje. Ovi elementi usmjeravaju protok zraka prema potrebi: kada su zahtjevi za snagom minimalni, zatvorene klapne optimiziraju aerodinamiku. Kada je potražnja za snagom velika – na primjer u situacijama na stazi – zakrilca usmjeravaju velike količine zraka na hladnjake automobila.

Senzori za sustave pomoći sada su smješteni iza površine visokog sjaja ispod registarske pločice. Opcijski se nude prednja svjetla s HD Matrix LED tehnologijom s više od 32.000 svjetlosnih točaka, a duga svjetla osvjetljavaju cestu na udaljenosti većoj od 600 metara. Straga je redizajnirana svjetlosna traka koja sada dolazi s integriranim Porsche logom, a tu je i redizajnirana rešetka s pet peraja.

Unutrašnjost donosi konfiguraciju s dva sjedala, dok je konfiguracija 2+2 sjedala dostupna u opciji, ali bez nadoplate. Redizajniran je upravljač, a u središnjoj konzoli se nalazi hlađeni pretinac za mobitele s funkcijom bežičnog punjenja. Po prvi puta su tu i potpuno digitalni instrumenti dijagonale 12,6 inča, dok je multimedijski zaslon veličine 10,9 inča. Sada je Apple CarPlay moguće prikazivati i na zaslonu instrumenata. Narudžbe su već započele, a cijene startaju od 128.700 eura u Njemačkoj.

KOMENTARI